  • 1. Data: 2002-01-08 19:07:47
    Temat: Zakręcony mBank
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Witajcie,

    dostałam dzisiaj e-kartę i chciałem ją aktywować. Niestety infolinia
    się zapętla i bez wybrania tonowo opcji ani rusz. Lukas jakoś potrafi
    domyślnie łączyć z konsulatantem, a mBank się kilka razy zapętlił i
    rozłączył... Bez sensu! A co jeśli chciałbym zgłosić pilnie kradzież
    karty?
    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 2. Data: 2002-01-08 22:46:00
    Temat: Re: Zakręcony mBank
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

> [...]
    > domyślnie łączyć z konsulatantem, a mBank się kilka razy zapętlił i
    > rozłączył... Bez sensu! A co jeśli chciałbym zgłosić pilnie kradzież

    Tzn nie masz aparatu z tonowym wybieraniem? Hmm, może zrobimy ściepe? ;-)))

    K. Kowalski

  • 3. Data: 2002-01-09 07:39:51
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    On Tue, 8 Jan 2002 23:46:00 +0100, "Krzysztof Kowalski"
    <k...@b...pl> wrote:

    >Tzn nie masz aparatu z tonowym wybieraniem?

    Zdarza się czasami, prawda...

    >Hmm, może zrobimy ściepe? ;-)))

    Chętnie :-)

    Ale co to da? Podałem przykład ,,A co jeśli chciałbym zgłosić pilnie
    kradzież karty?'' Nie zawsze jestem przy telefonie tonowym i opcja z
    lukasa jest wygodniejsza, że domyślnie łączy z człowiekiem.

  • 4. Data: 2002-01-09 07:51:49
    Od: "Cezary Farynowski" <c...@i...pl>

    Nie zawsze jestem przy telefonie tonowym

    Biorąc pod uwagę ogólną liczbę telefonów prawdopodobieństwo takiego
    zdarzenia jest bliskie zera. Gdzie Ty bywasz tak często?
    Gobi czy pampasy :-)

    CEZ

  • 5. Data: 2002-01-09 08:16:35
    Od: "Kamil Paszkiewicz" <k...@a...pl>

    "Cezary Farynowski" <c...@i...pl> wrote in message

    > Nie zawsze jestem przy telefonie tonowym
    >
    > Biorąc pod uwagę ogólną liczbę telefonów prawdopodobieństwo takiego
    > zdarzenia jest bliskie zera. Gdzie Ty bywasz tak często?

    Ja często bywam w pracy. Codziennie. Wciśniecie zera (połączenie z
    konsultantem)
    skutkuje wydaniem jakiegośtam polecenia do Bardzo Inteligentnej Centralki.

    Kamil Paszkiewicz
    Visual FoxPro FAQ: http://www.dbf.pl/vfp
    GG: 26418

  • 6. Data: 2002-01-09 08:51:23
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Kamil Paszkiewicz"
    > skutkuje wydaniem jakiegośtam polecenia do Bardzo Inteligentnej
    Centralki.

    może masz inteligentną cyfrową centralkę alcatela
    - wcisnij dwa razy # to przejdzie na nadawanie tonowe
    *** blad ***

  • 7. Data: 2002-01-09 09:13:25
    Od: "Maverick van Hyde" <m...@b...com>

    "blad" <b...@W...pl> wrote in message

    > może masz inteligentną cyfrową centralkę alcatela
    > - wcisnij dwa razy # to przejdzie na nadawanie tonowe

    Ale najpierw odczekaj klika sekund od połączenia :)
    Mav
    no SiG

  • 8. Data: 2002-01-09 09:17:37
    Od: "Kamil Paszkiewicz" <k...@a...pl>

    "blad" <b...@W...pl> wrote in message
    > Użytkownik "Kamil Paszkiewicz"
    > Centralki.
    >
    > może masz inteligentną cyfrową centralkę alcatela
    > - wcisnij dwa razy # to przejdzie na nadawanie tonowe

    O kruca fuks! Zadziałało! :-)))
    to teraz juz wiem co zrobić, jeśli w drodze do pracy zaginie
    mi - tfu tfu - karta i będę chciał ją jak najszybciej zastrzec.

    Dzieki.

  • 9. Data: 2002-01-09 09:24:25
    Od: "Robert" <m...@k...wp.pl>

    "Tristan Alder" <s...@p...onet.pl>
    (news:irsn3useie4e2don3f1htf9q61plggt92m@4ax.com):

    > Zdarza się czasami, prawda...

    No to zadzwon z automatu publicznego

  • 10. Data: 2002-01-09 10:26:03
    Od: "Dzieju" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl> napisał w wiadomości >
    Tzn nie masz aparatu z tonowym wybieraniem? Hmm, może zrobimy ściepe? ;-)))

    > K. Kowalski

    Jeszcze nie wszystkie centrale pozwalają na wybieranie tonowe :-(

    Andrzej