  • 1. Data: 2002-01-08 18:51:51
    Temat: Nowy TOIP BHP-PBK
    Od: "radar" <m...@p...com>

    Tak sobie czytałem TOIP BHP-PBK i wytrzeszczam oczy...

    każdy oddział moze ustalać ceny jakie mu się żywnie podobają
    złodziejstwo za Srebrny Sezam - 11 zł było 10zł
    rozpatrzenie wniosku - saldo debetowe 30 zł było 0zł
    wpłaty gotówkowe 0,5% min 10zł
    wypłata w kasie 4zł było 3zł
    potwierdzenie czeku 30zł!!!
    wydanie zastępczej VISY za granicą - 250USD+koszty ROFTL!!!!!!!!!!!!
    wznowienie Elektrona 20zł było 8zł
    wypłata z Elektrona 5zł w innych bankomatach
    VISA do internetu - 20zł, tylko tu jest lepiej ale jeszcze nie sprzedają ;-)
    prowizja od kredytu konsum. 1-5% ROFTL!!!!!!!!!!!
    rozpatrzenie wniosku o kredyt hip. 150zł heeee było 0zł
    prowizja od wcześniejszej spłaty min. 0,2% min. 150zł
    aneks do umowy o kasę miesz. 10zł ROFTL!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    A niech mnie! Gdyby nie te 240 rat kredytu przede mną już bym ich dawno
    pożegnał!

    radar

  • 2. Data: 2002-01-09 12:08:55
    Temat: Re: Nowy TOIP BHP-PBK
    Od: "Tomasz" <t...@p...fm>

    | A niech mnie! Gdyby nie te 240 rat kredytu przede mną już bym ich dawno
    | pożegnał!

    Prosze o kilka informacji jeśli to kredyt hipoteczny HypoVerein....

    - Czy to oznacza, że mając kredyt hipoteczny musisz u nich mieć konto i ile
    ewentulanie kosztuje najtańsza wersja
    - Być może masz walutowy - wg jakich kursów jest spłata, gdzie ew. można je
    znaleźć
    - Czy marża na walutowym to faktycznie 2,5%, czy może coś więcej

  • 3. Data: 2002-01-09 12:37:57
    Od: "Skiper" <k...@p...onet.pl>

    > A niech mnie! Gdyby nie te 240 rat kredytu przede mną już bym ich dawno
    > pożegnał!

    ja prowadzilem 2 lata konto firmowe jak mi za historie kazali placic 10 PLN
    za strone to owiedzialem dziekuje i od 6.01 przenioslem sie do bzwbk :-)
    to chyba najgorszy bank z ktorym mialem "przyjemnosc"

    kris

  • 4. Data: 2002-01-09 14:40:53
    Od: "Peete" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "radar" <m...@p...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > złodziejstwo za Srebrny Sezam - 11 zł było 10zł
    > rozpatrzenie wniosku - saldo debetowe 30 zł było 0zł
    a mnie dzisiaj poinformowali (II O/Wrocław), że za wypłatę w oddziale 5 zł
    to faktycznie moga sobie ustalac
    Piotr

  • 5. Data: 2002-01-09 20:16:41
    Od: g...@i...com (Piotr Gralak)

    On Tue, 8 Jan 2002 19:51:51 +0100, "radar" <m...@p...com> wrote:

    >A niech mnie! Gdyby nie te 240 rat kredytu przede mną już bym ich dawno
    >pożegnał!

    a co to? musisz miec tam konto zeby splacac kredyt?????????

    PGR

  • 6. Data: 2002-01-17 21:20:52
    Od: "radar" <m...@p...com>

    Użytkownik "Piotr Gralak" <g...@i...com> napisał w wiadomości
    > a co to? musisz miec tam konto zeby splacac kredyt?????????

    W umowie jest zapisane, że mam miec u nich konto. Co prawda nie ma zapisu,
    że mają byc stałe wpływy ale używam sezamu.

    radar

  • 7. Data: 2002-01-18 16:18:50
    Od: <w...@p...onet.pl>

    Witam
    Miałem ROR w PBK od 1995 do 2001 r.
    I nigdy więcej.

    1. Zaledwie kilka bankomatów w Poznaniu, nie mówiąc o mniejszych miasteczkach
    WLKP (raczej to bank "ściany wschodniej")
    2. Zero usług elektronicznych
    3. Sprawdzanie salda telefonicznie tylko za pośrednictwem panienki z tzw.
    dyspozycji !!!
    I w ogóle...
    Pa!
    Wojtek