  • 1. Data: 2002-01-08 18:22:54
    Temat: Multibank w Katowicach
    Od: "Wanias" <w...@t...pl>

    Niniejszym donosze, że 07.01.2002 Multi otworzył oddział w Katowicach przy
    ul. Powstańców (oddział BRE).
    Jako, że czytałem co nieco o rzekomym przepychu innych oddziałów, to od razu
    poleciałem zobaczyć i trzeba przyznać, że "oddział" to chyba za dużo
    powiedziane. Po prostu w holu BRE obok portierni postawiono stolik i 2
    krzesełka z logo, a naprzeciw stojaki z ulotkami. Oczywiście jak ktoś już
    coś to jest też wydzielony pokoik do rozmów. W sumie bardzo oszczędnie i
    przyjaźnie, szczególnie że sam budynek BRE robi przygniatające wrażenie. No
    i pierwszy raz w życiu zaraz po wejściu obskoczyło mnie 3 dysponentów,
    wyjątkowo miłych i kompetentnych. Pozdrawiam jeśli czytają i polecam
    wszystkim.

    --
    Wanias

  • 2. Data: 2002-01-08 18:30:10
    Temat: Re: Multibank w Katowicach
    Od: Sebastian Malarz <s...@p...onet.pl>

    >Niniejszym donosze, ?e 07.01.2002 Multi otworzy? oddzia? w Katowicach przy
    >ul. Powsta?ców (oddzia? BRE). Pozdrawiam je?li czytaj? i polecam wszystkim.

    Pozdrawiaj i polecaj sobie, ale prawda jest taka, że chyba bardziej
    oddalonego od centrum oddziału nie mogli wymyśleć :( Eh, gdyby się
    tak na Warszawskiej postawili to co innego, w końcu to jedyna
    "bankowa" ulica w tym mieście i za punkt honoru każdego banku
    być powinno ulokowanie się właśnie tam :)

    Pozdrawiam,
    Sebastian Malarz

  • 3. Data: 2002-01-08 19:01:00
    Od: Tobi <t...@p...onet.pl>

    Sebastian Malarz co pomyślał to powiedział, a brzmiało to tak:

> [...]
    >"bankowa" ulica w tym mieście i za punkt honoru każdego banku
    >być powinno ulokowanie się właśnie tam :)

    Moim zdaniem powinni byli postawic sie na Bankowej ;)

    --
    Tobiasz 'Tobi' Szlęk - .o -
    http://www.rower.xcom.pl [webmaster] -- ~/~' --

  • 4. Data: 2002-01-08 19:09:28
    Od: "Wanias" <w...@t...pl>

    Użytkownik "Sebastian Malarz" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > "bankowa" ulica w tym mieście i za punkt honoru każdego banku
    > być powinno ulokowanie się właśnie tam :)

    Dlatego piszę, że oszczędnie :)
    Ale w sumie wolę wpaść tam przy okazji pobytu w Bibl. Śląskiej niż ponosić
    koszty zakupu marmuru :)

    --
    Wanias