  • 11. Data: 2002-01-09 10:59:41
    Temat: Re: Zakręcony mBank
    Od: Rafal Podeszwa <p...@t...chem.uw.edu.pl>

    Dzieju wrote:

    > Użytkownik "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl> napisał w wiadomości >
    > Tzn nie masz aparatu z tonowym wybieraniem? Hmm, może zrobimy ściepe? ;-)))

    > Jeszcze nie wszystkie centrale pozwalają na wybieranie tonowe :-(

    To nie ma nic do rzeczy. Mozna wybierac impulsowo i po nawiazaniu
    polaczenia przelaczyc sie na tonowo i wcisnac 0.

    Rafal

  • 12. Data: 2002-01-09 11:03:37
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Dzieju"
    > Jeszcze nie wszystkie centrale pozwalają na wybieranie tonowe :-(

    za kilka zł można jeszcze pewnie kupić tone-dialer
    mialem cos takiego w biurku - przykladasz do mirofonu sluchawkowego i
    nadajesz swoj numer rachunku i pin tonowo
    To jest nawet bezpieczniejsze, bo jak dzwonisz z pracy a centralka jest
    "zle" ustawiona to moze zapamietać wszystkie wstukane przez ciebie cyferki
    i nieuczciwy kolega ma pelny autoryzowany dostęp do twojego rachunku ;-)))
    *** blad ***

  • 13. Data: 2002-01-09 12:40:16
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > O kruca fuks! Zadziałało! :-)))

    Jestem pod wrażeniem :-)))
    Grzegorz

  • 14. Data: 2002-01-09 12:48:49
    Od: ". : : Krzysztof : : ." <k...@w...pl>

    > za kilka zł można jeszcze pewnie kupić tone-dialer
    > mialem cos takiego w biurku - przykladasz do mirofonu

    cooledit shareware :) - ma DTMF jak dalem dostatecznie glosno to telefon 1m
    od glosnika wykreac numer (sluchawka z widel of kors)

  • 15. Data: 2002-01-09 15:07:36
    Od: Boleslaw Proust <b...@i...pl>

    Robert pisze:

    >No to zadzwon z automatu publicznego

    ...ktory po uzyskaniu polaczenia odlacza klawiaturke.

    pozatym w tym kraju funkcjonuja jeszcze centrale ktore nie obsluguja
    wybierania tonowego!

  • 16. Data: 2002-01-09 15:19:00
    Od: Rafal Podeszwa <p...@t...chem.uw.edu.pl>

    blad wrote:

    > Użytkownik "Dzieju"
    >
    > za kilka zł można jeszcze pewnie kupić tone-dialer

    Rowniez wiekszosc telefonow komorkowych, ktore wydaja tony DTMF, gdy sie
    ustawi odpowiednia opcje i przystawi do sluchawki stacjonarnego
    telefonu.

    R.

  • 17. Data: 2002-01-09 18:46:02
    Od: "fotech" <f...@f...onet.pl>

    Tzn nie masz aparatu z tonowym wybieraniem? Hmm, może zrobimy ściepe? ;-)))

    Ja tez nie mam, ale jak masz komorke, mozesz ja sobie przylozyc do sluchawki
    i wcisnac zero - polacza Cie z operatorem :)
    Niestety, wprowadzanie i potwierdzanie tak hasel sie nie udaje jak dotad:)
    PS Jak ktos ma niepotrzebny aparat tonowy chetnie przyjme :)))

    Wojtek

  • 18. Data: 2002-01-09 19:46:09
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    "Boleslaw Proust" <b...@i...pl> wrote in message
    > pozatym w tym kraju funkcjonuja jeszcze centrale ktore nie obsluguja
    > wybierania tonowego!

    Ojej - no i co z tego? :-) Po polaczeniu w trybie impulsowym przelaczasz sie
    w tryb tonowy - i juz. Taki aparat na gieldzie albo w jakiejs
    supermarketowej promocji kosztuje ze 20 zl.

    K. Kowalski

  • 19. Data: 2002-01-09 21:48:33
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Boleslaw Proust <b...@i...pl> writes:

    > pozatym w tym kraju funkcjonuja jeszcze centrale ktore nie obsluguja
    > wybierania tonowego!

    A co to ma do rzeczy? Wystarczy miec aparat generujacy te tony, wybrac
    numer impulsowo, a potem przelaczyc na tony... Na ogol * wystarcza...

    MJ

  • 20. Data: 2002-01-11 07:58:49
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    On Wed, 9 Jan 2002 08:51:49 +0100, "Cezary Farynowski"
    <c...@i...pl> wrote:

    >Biorąc pod uwagę ogólną liczbę telefonów prawdopodobieństwo takiego
    >zdarzenia jest bliskie zera. Gdzie Ty bywasz tak często?

    U siebie, u mojej rodziny, u kolegi... itp. Jeżeli telefon działa, po
    co go zmieniać na tonowy, żeby działał z mBankiem?

    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)