  • 1. Data: 2004-10-11 19:59:44
    Temat: Zakladanie konta Inteligo w oddziale PKO BP
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Czy da sie zalozyc konto Inteligo w oddziale PKO BP ? Bo nie mam
    aktualnie czasu na zabawe z kurierami itp. , a konto to przydaloby mi
    sie jak najszybciej.

    Ktos moze zakladal niedawno konto w Inteligo w "tradycyjny" sposob (
    formularz-> przesylka itp )? Ile czasu to trwa ( od wyslania formularza
    do otrzymania poczta kart )?

    pozdrawiam
    --
    Mithos
    mithos(at)op.No.More.Spam.polska

  • 2. Data: 2004-10-12 08:46:06
    Temat: Re: Zakladanie konta Inteligo w oddziale PKO BP
    Od: Human Being <p...@p...onet.pl>

    Mithos wrote:

    > Czy da sie zalozyc konto Inteligo w oddziale PKO BP ? Bo nie mam
    > aktualnie czasu na zabawe z kurierami itp. , a konto to przydaloby mi
    > sie jak najszybciej.

    Nie mam pojęcia czy w ten sposób da się założyć konto w inteligo.

    > Ktos moze zakladal niedawno konto w Inteligo w "tradycyjny" sposob (
    > formularz-> przesylka itp )? Ile czasu to trwa ( od wyslania formularza
    > do otrzymania poczta kart )?

    W moim przypadku trwało to około dwa i pół tygodnia.

    --
    Pozdrawia P.I.T.E.R,
    Person Intended for Troubleshooting and Efficient Repair

  • 3. Data: 2004-10-12 09:00:57
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>

    Human Being <p...@p...onet.pl> writes:

    > Nie mam pojęcia czy w ten sposób da się założyć konto w inteligo.

    W oddziale zdaje się można złożyć wniosek ale o ile pamiętam nie daje
    to żadnych bonusów w stosunku do - np. - wypełnienia formularza przez
    internet.

    > W moim przypadku trwało to około dwa i pół tygodnia.

    To dość poważnie zależy od daty. Obecnie nie ma żadnej akcji
    marketingowej, klienci ePKO się już zmigrowali, więc powinny być spore
    szanse na załatwienie tego znacznie szybciej (2-3 dni). Spore
    znaczenie ma podanie numeru telefonu, który się odbiera.

  • 4. Data: 2004-10-12 09:02:36
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Human Being wrote:

    > Nie mam pojęcia czy w ten sposób da się założyć konto w inteligo.

    Da się, ale podejrzewam że to tylko pośrednictwo w przyjęciu wniosku-kurier
    i tak nikogo nie minie :-)

    http://www.inteligo.pl/infosite/faq/pomoc_faq-jak-ot
    worzyc-konto.htm

    Mogliby w Inteligo wdrożyć np. taki scenariusz - w placówce wypełniany jest
    wniosek i do tej placówki idzie sie później po pakiet startowy.

  • 5. Data: 2004-10-12 16:26:46
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik Mithos napisał:
    > Czy da sie zalozyc konto Inteligo w oddziale PKO BP ? Bo nie mam
    > aktualnie czasu na zabawe z kurierami itp. , a konto to przydaloby mi
    > sie jak najszybciej.

    Bylem dzisiaj w oddziale PKO BP i dowiedzialem sie co i jak dokladnie.
    Jezeli to kogos interesuje to mozna tam tylko zlozyc wniosek ( tak samo
    jak przez neta ), a pozniej i tak trzeba czekac na telefon oraz na
    kuriera. Bonusow zadnych nie ma, wiec wniosek taki, ze lepiej skladac
    online bo nie trzeba przynajmniej stac w kolejce.

    pozdrawiam

  • 6. Data: 2004-10-12 16:51:20
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Mithos napisał:

> [...]
    > kuriera. Bonusow zadnych nie ma, wiec wniosek taki, ze lepiej skladac
    > online bo nie trzeba przynajmniej stac w kolejce.

    Ech komuna. Debile mogliby zakladac konta od reki i potem przysylac
    poczta karty. Na dobra sprawe mogliby spokojnie wydawac w oddziale od
    razu pierwsza karte kodow, a dosylac tylko VE. Zaoszczedziliby kupe kasy
    i zwiekszyli liczbe klientow.

    Bartol

  • 7. Data: 2004-10-12 16:55:07
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

> [...]
    > poczta karty. Na dobra sprawe mogliby spokojnie wydawac w oddziale od
    > razu pierwsza karte kodow, a dosylac tylko VE. Zaoszczedziliby kupe kasy

    Racja, ale nie bierzesz pod uwagę, że pracownicy danego oddziału PKO BP
    prawdopodobnie nie będą zainteresowani w zakładaniu rachunków Inteligo
    (polecania ich klientom) dopóki nie będą mieli w tym bezpośredniego interesu
    :-) Podejrzewam, że pracownik, który otworzy superkonto ma to jakoś
    "zaliczane" na plus (plany sprzedażowe itp.) a z Inteligo nie ma nic :-)

  • 8. Data: 2004-10-12 17:02:04
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Glenn napisał:

> [...]
    > :-) Podejrzewam, że pracownik, który otworzy superkonto ma to jakoś
    > "zaliczane" na plus (plany sprzedażowe itp.) a z Inteligo nie ma nic :-)

    No to mamy drugi komunistyczny debilizm.

    Bartol

  • 9. Data: 2004-10-12 17:10:21
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > No to mamy drugi komunistyczny debilizm.

    Raczej nieruchawość dużego organizmu :-) Żeby podejście się zmieniło, to PKO
    najpierw musi strawic do końca Inteligo, a dopiero później pewnie zaczną
    zmieniac procedury. Czyli pewnie znany skądinąd piąty kwartał :-)

  • 10. Data: 2004-10-12 17:34:49
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Glenn napisał:

    > Raczej nieruchawość dużego organizmu :-) Żeby podejście się zmieniło, to PKO
    > najpierw musi strawic do końca Inteligo, a dopiero później pewnie zaczną
    > zmieniac procedury.

    Inteligo fajne bylo... ;-)

    > Czyli pewnie znany skądinąd piąty kwartał :-)

    Hehe, w V kwartale to ja moze sobie moje konto w mBanku odblokuje. ;-)

    Bartol