  • 31. Data: 2009-04-08 23:12:19
    Temat: Re: Zajęcie komornicze a KK
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Mithos pisze:

    > A o czym ? O siedzibie banku ? To gdzie chcesz to wpłacać ?
    > Recepcjonistce czy ochronie ? Bo dalej to raczej nie przejdziesz.

    Nie rozumiem. Nie ma tam okienek kasowych?

    --
    animka

  • 32. Data: 2009-04-09 06:15:28
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    animka pisze:

    > Prawie na każdej ulicy te mbanki niedługo będą. "Potykam się o nie po
    > drodze".

    I co z tego, że są, skoro nie możesz dokonać tam wpłaty.

    --
    Liwiusz

  • 33. Data: 2009-04-09 06:34:36
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Wed, 08 Apr 2009 22:11:48 +0200, Krzysztof Halasa napisał(a):

    > Nie ma takiej mozliwosci. Zawsze mozna przyjsc do siedziby banku
    > i zaplacic gotowka (wyjatek - firmy i limity). Alternatywnie mozna
    > zazadac podania numeru konta i zaplacic przelewem. Banki generalnie nie
    > chca by ludzie tak robili, bo to wymaga pozniej recznej pracy, ale jesli
    > sie nie da inaczej to tak musi sie dac.

    To było proste wytłumaczenie. Mówimy o mbanku. O tym jak podają rachunek
    techniczny w innym wątku masz.

    --
    Kojer

  • 34. Data: 2009-04-09 06:37:37
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Thu, 09 Apr 2009 01:05:21 +0200, animka napisał(a):

    > Ja splacam kartę przelewami z innego banku na konto karty.

    Ja też, ale w tym wątku mowa jest o karcie mbanku i zajęciu komorniczym
    ekonta.

    > Numer konta
    > swojej karty mam zapisany w zeszycie z potrzebnymi notatkami.
    > Będąc w poniedziałak w banku pani w okienku zażądała ode mnie karty
    > kredytowej, a ja jej zapomniełam wziąć.

    Niby po co chciała twoją kartę?

    > Poprosiłam o udostępnienie mi komputera, Zrobił to za mnie jeden
    > pracownik. Zapisał mój numer karty na kartce i miła przyjęła mi 8,50,
    > które chciałam wpłacić.

    Kompletnie nie rozumiem o czym piszesz.
    --
    Kojer

  • 35. Data: 2009-04-09 06:43:55
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 09 Apr 2009 01:08:00 +0200, animka napisał(a):

    > Chyba, że tak. Ja mam w Polbanku oddzielnie kartę kredytową (i jej numer
    > rachunku) i oddzielnie konto osobiste.

    A my mówimy o mBanku ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 36. Data: 2009-04-09 10:44:49
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Mithos <f...@a...pl> writes:

    > A o czym ? O siedzibie banku ? To gdzie chcesz to wpłacać ?
    > Recepcjonistce czy ochronie ? Bo dalej to raczej nie przejdziesz.

    A byles tam, ze tak piszesz?
    Dlaczego mialbym "nie przejsc"?
    --
    Krzysztof Halasa

  • 37. Data: 2009-04-23 01:05:58
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Taki rzut na tasmę dla beznadziejnych przypadków:
    Kupić coś w jakimś markecie i za godzinę sie rozmyslić podając do zwrotu kk ?
    JaC

    -----

  • 38. Data: 2009-04-25 19:41:41
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "ąćęłńóśźż" <u...@w...eu> napisał w wiadomości
    Taki rzut na tasmę dla beznadziejnych przypadków:
    Kupić coś w jakimś markecie i za godzinę sie rozmyslić podając do zwrotu kk
    ?
    JaC

    Pomysł niegłupi. Nie wiem jak jest w mBanku, ale niekoniecznie takie
    działanie musi być potraktowane jako wykonanie spłaty minimalnej.

    Czy ktoś robił ostatnio uznanie KK mbankowej? W podglądzie od razu byłoby
    widać czy kwota minimalna do spłaty zmniejszyła się czy nie. Ja uznawałem
    kartę mbanku kwotą z uznanej reklamacji i takie uznanie kwotę spłaty
    minimalnej zmniejsza. Natomiast nigdy nie uznawałem tej karty w procedurze"
    zwrotu towaru".