  • 1. Data: 2009-04-07 11:26:13
    Temat: mBank - oplata za listy hasel jednorazowych
    Od: jijomo <l...@o...pl>

    Witam.
    Nie widze, zeby ktos o tym napisal, jesli sie myle to przepraszam:

    http://www.mbank.pl/blog/artykul.html?id=367 (pkt 6)

    Czyli trzeba nazamawiac maksimum list, a pozniej niestety trzeba bedzie
    przejsc na te hasla smsowe, ktore wpychaja od kilku lat ;)

    pzdr. jijomo

  • 2. Data: 2009-04-08 18:16:54
    Temat: Re: mBank - oplata za listy hasel jednorazowych
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    jijomo <l...@o...pl> writes:

> [...]
    >
    > Czyli trzeba nazamawiac maksimum list, a pozniej niestety trzeba
    > bedzie przejsc na te hasla smsowe, ktore wpychaja od kilku lat ;)

    No cóż, nie było mnie przez chwilę, a świat się mocno zmienił :).
    Na razie należy liczyć, że Multi nie wpadnie na równie idiotyczny
    pomysł. A jeśli wpadnie, to tylko SFI będzie żal.
    Albo i nie.

    KJ
    --
    FORTRAN is not a flower but a weed -- it is hardy, occasionally blooms,
    and grows in every computer.

  • 3. Data: 2009-04-09 10:01:13
    Od: "Robert Wicik" <r...@n...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Kamil "Jońca"" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > No cóż, nie było mnie przez chwilę, a świat się mocno zmienił :).
    > Na razie należy liczyć, że Multi nie wpadnie na równie idiotyczny
    > pomysł. A jeśli wpadnie, to tylko SFI będzie żal.
    > Albo i nie.

    Nawet ja - Klakier mBanku - powoli wycofuję się z niego - z żalem, ale
    jednak są lepsze oferty na rynku.

  • 4. Data: 2009-04-09 13:36:16
    Od: Marcin Krzyżanowski <m...@g...pl>

    Kamil Jońca pisze:
    > jijomo <l...@o...pl> writes:
    (..)

    > No cóż, nie było mnie przez chwilę, a świat się mocno zmienił :).
    > Na razie należy liczyć, że Multi nie wpadnie na równie idiotyczny
    > pomysł. A jeśli wpadnie, to tylko SFI będzie żal.
    > Albo i nie.

    Też mam taką nadzieję co do Multi.

    Ostatnio w cenniku PEKAOSA znalazłem informację że każdy przysłany SMS z
    hasłem (hasłem do przelewu) kosztuje 0,20 PLN. Może mBank niebawem też
    skorzysta z takiej opcji ;)

  • 5. Data: 2009-04-09 17:35:19
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Marcin Krzyżanowski" <m...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:grktn0$g0m$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    >
    > Ostatnio w cenniku PEKAOSA znalazłem informację że każdy przysłany SMS z
    > hasłem (hasłem do przelewu) kosztuje 0,20 PLN. Może mBank niebawem też

    bez takich, wtedy będę musiał używać eurobankowego tokenu
    a wolę hasełka smsmowe