  • 1. Data: 2009-04-07 14:55:03
    Temat: Niestrudzone Citi
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Citi po raz któryś do mnie dzwoni usiłując wcisnąć mi te ich Raty Komfort.

    Tym razem jednak Pani wykazała się naprawdę dużym stopniem determinacji i za
    wszelką cenę starała się mnie przekonać, że to dla mnie korzystne i czy nie
    byłbym tak miły i jeszcze raz tego sobie nie przemyślał zamiast odrzucać
    ofertę bez głębszego zastanowienia się. I w bardzo fajny sposób lawirowała
    co do kwestii kosztów takiego rozwiązania. Oj chyba wyznaczyli im wysokie
    plany sprzedażowe rzeczy przynoszących bezpośrednie zyski bankowi.

  • 2. Data: 2009-04-07 15:03:49
    Temat: Re: Niestrudzone Citi
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    MarekZ pisze:
> [...]
    > lawirowała co do kwestii kosztów takiego rozwiązania. Oj chyba
    > wyznaczyli im wysokie plany sprzedażowe rzeczy przynoszących

    Plany pewnie zawsze mieli wysokie, zapewne trafiłeś po prostu na
    dobrego i dążącego do celu telemarketera. Plany planami, ale i tak
    wszystko zależy od chęci sprzedawcy i od tego, czy właśnie planuje
    rzucić robotę, czy też od sprzedania tego kredytu Tobie zależy, czy
    będzie miał co jeść w przyszłym miesiącu.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2009-04-07 18:22:35
    Od: "kashmiri" <x...@g...com>

    MarekZ <m...@i...pl> had the courage to write:
> [...]
    > fajny sposób lawirowała co do kwestii kosztów takiego rozwiązania. Oj
    > chyba wyznaczyli im wysokie plany sprzedażowe rzeczy przynoszących

    Abstrahując od tego, to wcale nie jest zły produkt, jeśli potrzebujesz od
    ręki kredytu gotówkowego od ręki na dowolny cel bez żadnych formalności albo
    często nie spłacasz całości zadłużenia.

  • 4. Data: 2009-04-07 19:06:00
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    kashmiri pisze:
    > Abstrahując od tego, to wcale nie jest zły produkt, jeśli potrzebujesz
    > od ręki kredytu gotówkowego od ręki na dowolny cel bez żadnych
    > formalności albo często nie spłacasz całości zadłużenia.

    RSO maxymalne na rynku. To ma być dobry produkt ?

    --
    Mithos

  • 5. Data: 2009-04-07 19:25:54
    Od: "kashmiri" <x...@g...com>

    Mithos <f...@a...pl> had the courage to write:
    > RSO maxymalne na rynku. To ma być dobry produkt ?

    A kto teraz nie daje albo wkrótce nie będzie dawał maksymalnego :|
    Jak dla mnie, sporą zaletą jest zero formalności (jeden telefon na
    citilinkę) oraz to, że na te raty możesz się zdecydować nawet parę tygodni
    po zakupie. A korzystać z tego należy tylko w sytuacjach podbramkowych, nie
    jak z linii kredytowej na koncie, co chyba oczywiste.
    k.

  • 6. Data: 2009-04-07 19:27:29
    Od: "kashmiri" <x...@g...com>

    kashmiri <x...@g...com> had the courage to write:
> [...]
    > tygodni po zakupie. A korzystać z tego należy tylko w sytuacjach
    > podbramkowych, nie jak z linii kredytowej na koncie, co chyba oczywiste.

    Poza tym skoro tak wydzwaniają, zapewne autor wątku miał jakąś większą
    transakcję (>800 PLN) nie spłaconą na wyciągu.
    k.

  • 7. Data: 2009-04-07 19:32:21
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "kashmiri" <x...@g...com> napisał w wiadomości

    > Poza tym skoro tak wydzwaniają, zapewne autor wątku miał jakąś większą
    > transakcję (>800 PLN) nie spłaconą na wyciągu.
    > k.

    Autor wątku od ponad roku ma miesięcznie transakcji na tej karcie na 6k i
    wszystko spłacane w grace periodzie. Jeżeli dodam, że są to w ponad 90%
    transakcje przelewowe stanie się jasne, że dzwonią z rozpaczy a nie z chęci
    ulżenia ciężkiej doli autora wątku. :)

  • 8. Data: 2009-04-07 19:35:33
    Od: "kashmiri" <x...@g...com>

> [...]
    > transakcje przelewowe stanie się jasne, że dzwonią z rozpaczy a nie z
    > chęci ulżenia ciężkiej doli autora wątku. :)

    No tak, w takim razie zgoda, wyrabiają plan sprzedaży albo szukają łosi...
    Moim zamiarem było troszkę obronić produkt, który mi parę razy d**ę
    uratował.

    k.

  • 9. Data: 2009-04-07 21:26:36
    Od: xbartx <b...@h...net>

    On Tue, 7 Apr 2009 16:55:03 +0200
    "MarekZ" <m...@i...pl> wrote:

> [...]
    > rozwiązania. Oj chyba wyznaczyli im wysokie plany sprzedażowe rzeczy
    > przynoszących bezpośrednie zyski bankowi.

    Może następny razem skorzystasz z tego poradnika ;)

    http://www.youtube.com/watch?v=pgYarQbPHPo

    Jeżeli tak to koniecznie nagraj i zapodaj na grupę!

    Xenocide