  • 21. Data: 2002-03-03 20:38:59
    Temat: Re: Zabronione przelewy ???
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 3 Mar 2002 19:47:45 +0100,
    osoba podpisana: MK <m...@i...pl>
    napisała:
    [...]

    > Bank w tym przypadku ma racje. Prawo bankowe zabrania dokonywania rozliczen
    > zwiazanych z DG za posrednictwem rachunku osobistego. No, ale wiele osob
    > mysli, ze ustawa sa tylko po to aby je omijac... oczywiscie tylko wtedy gdy
    > dzialaja na niekorzysc innych osob ;).

    Prawo bankowe ? A możesz podac paragraf ? I dlaczego istenieje coś
    takiego ja Eurokonto Biznes w PeKaO ?

    KJ

    --
    kondensator - kondensatorych - kondensatoremu
    (odmiana słowa "kondensator" według MS Word 6.0)

  • 22. Data: 2002-03-03 21:37:23
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Andrzej <a...@p...onet.pl> wrote:
    > Nie takich odpowiedzi oczekuje.
    > Bank jest na wsi.
    > 200 od miejsca prowadzenia działalności gospodarczej.

    Załóż konto w banku, który pozwala na dokonywanie operacji via
    internet/telefon.

    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313

  • 23. Data: 2002-03-03 23:06:40
    Od: Marcin Kasperski <M...@a...waw.pl>

    Adam Płaszczyca <_...@i...pl> writes:

    > Załóż konto w banku, który pozwala na dokonywanie operacji via
    > internet/telefon.

    Tia. I intensywnie wpłacaj/wypłacaj tam gotówkę - bo takie jak sądzę
    są główne potrzeby firmy o której mówimy.

    Kiedyś to chociaż były telefony na bilon, to można było się chociaż
    tej części gotówki tak pozbyć. A dzisiaj?

    --
    ( Marcin Kasperski | (...) the only completion criterion for the Analysis )
    ( http://www.mk.w.pl | and Design phases is - the date. (Martin) )

  • 24. Data: 2002-03-04 00:04:28
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <_...@i...pl> napisał
    w wiadomości news:a5u52j$e8b$14@news.onet.pl...

    > Załóż konto w banku, który pozwala na
    dokonywanie operacji via
    > internet/telefon.

    Tak, tylko że on ma chyba problem z codzienną
    wpłatą utargu na konto

    chyba że mu proponujesz wpacić na ror w tym banku
    spółdzielczym, z niego dac polecenie przzelewu na
    konto internetowe a z niego dopiero na konto dg w
    banku spółdzielczym

    Sark

  • 25. Data: 2002-03-04 06:57:50
    Od: "Slawek Kos" <s...@i...net..pl>

    Użytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości

    > Powodzenia w poszukiwaniu banku bez prowizji za wplate na konto
    > firmowe :).

    PKO BP, rachunek Biznes Partner.
    Wplaty i wyplaty 0,00zl
    Wplaty mozna robic nawet w bankomacie, jesli ktos sklepik zamyka po
    zamknieciu banku...

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 26. Data: 2002-03-04 09:23:15
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Kamil Jonca" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Prawo bankowe ? A możesz podac paragraf ?

    Art. 50.
    1. Banki mog prowadzi w szczególno ci nast puj ce rodzaje rachunków banko-
    wych:
    1) rachunki biezace,
    2) rachunki pomocnicze,
    3) rachunki lokat terminowych,
    4) rachunki oszczednosciowe - wklady oszczednosciowe.
    2. Rachunki oszczednosciowe sa prowadzone dla osób fizycznych. Moga byc one
    równie prowadzone dla szkolnych kas oszczednosciowych i pracowniczych kas
    zapomogowo-pozyczkowych.
    3. Rachunki oszczednosciowe nie moga by wykorzystywane przez ich posiadaczy
    do przeprowadzania rozliczen pienieznych zwiazanych z prowadzeniem dzialal-
    nosci gospodarczej.

    Konta osobiste sa rachunkami oszczednosciowo-rozliczeniowymi.

    > I dlaczego istenieje coś
    > takiego ja Eurokonto Biznes w PeKaO ?

    Ale to przeciez nie jest ROR tylko rachunek biezacy dla osob prowadzacych DG
    :)

    Maciej

    --
    FAQ news:pl.biznes.banki => http://www.faq4pbb.prv.pl
    Wyszukiwarka oddzialow http://www.faq4pbb.prv.pl/baza

  • 27. Data: 2002-03-04 09:24:25
    Od: "Karol" <a...@b...com>

    Użytkownik Kamil Jonca <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:s...@k...kjonca.bogus...

    > Prawo bankowe ? A możesz podac paragraf ? I dlaczego istenieje coś
    > takiego ja Eurokonto Biznes w PeKaO ?

    Bo pewnie kiedys ktos madry wpadl na to, ze przy jednosobowej DG nie ma
    sensu utrudniac ludziom zycia.
    Zwlaszcza, ze w obecnych warunkach trudno jest kontrolowac omijanie przez
    klientow tego przepisu.

    Karol

  • 28. Data: 2002-03-04 10:10:02
    Od: <j...@p...onet.pl>

    <ciach>

    > Co z tym fantem zrobić ??
    > Proszę o odpowiedz.
    > Andrzej
    >
    > Postaraj się o kredyt w rachunku linia. Wystarczy około 1000 zł Prowizja od
    udzielenia w standardzie jest 1-2% więc będzie kosztować cie 10 - 20 zł.
    Wpłataę możesz wtedy tytułować "Spłata kredytu" Skutek na rachunku jest taki
    sam, ale banki nie pobierają (jeszcze) prowizji od spłaty kredytu. W ten sposób
    nie musisz cudowac z przelwami przez różne banki a omijasz prowizję. Wszystko
    legalnie i bez naciągania prawa.