  • 1. Data: 2010-09-16 08:12:10
    Temat: Zabezpieczenie walutowego kredytu
    Od: "Robert" <w...@w...pl>

    Witam,

    Czy ktoś zabezpiecza swój kredyt opcjami walutowymi przed wzrostem kursu
    waluty ? Mówię o przypadku, gdy zamierzam sprzedać nieruchomość za 6
    miesięcy, a nie znam kursu waluty.

    Mowa o kupnie opcji CALL. Gdzie takowe mogę nabyć ?

    RM.

  • 2. Data: 2010-09-17 11:22:14
    Temat: Re: Zabezpieczenie walutowego kredytu
    Od: hek <h...@g...pl>

    W dniu 2010-09-16 10:12, Robert pisze:
> [...]
    > miesięcy, a nie znam kursu waluty.
    >
    > Mowa o kupnie opcji CALL. Gdzie takowe mogę nabyć ?

    Na WGT, ewentualnie XTB.

  • 3. Data: 2010-09-17 21:03:18
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Na WGT, ewentualnie XTB.

    próbowałem, praktycznie nie da się, bo ile można rolować pozycję....no
    chyba, że zabezpieczenie ma dotyczyć kredytu wziętego na kilka miesięcy

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2010-09-17 21:12:40
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "RobertS" <b...@x...pl> napisał w wiadomości grup

    > próbowałem, praktycznie nie da się, bo ile można rolować pozycję....no
    > chyba, że zabezpieczenie ma dotyczyć kredytu wziętego na kilka miesięcy

    A jaką konkretnie opcją byłbyś zainteresowany?