  • 1. Data: 2010-09-15 08:44:53
    Temat: KK - pytanie
    Od: Marek <z...@c...eu>

    Wczoraj zastrzegłem zgubioną KK (Visa z Millennium Bank). Odszukałem
    umowę do karty z której wynika, że za trzy tygodnie mija kolejny rok co
    skutkuje naliczeniem opłaty za kartę. Nie będę wnioskował o wydanie
    duplikatu, ponieważ aktualnie bardziej mi będzie pomocna karta
    MasterCard. Czy Millennium może mnie obciążyć opłatą za kartę, okres
    wypowiedzenia to 30 dni.

    --
    Marek

  • 2. Data: 2010-09-15 09:01:15
    Temat: Re: KK - pytanie
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2010-09-15 10:44, Marek pisze:
> [...]
    > duplikatu, ponieważ aktualnie bardziej mi będzie pomocna karta
    > MasterCard. Czy Millennium może mnie obciążyć opłatą za kartę, okres

    jeżeli ta karta nie kończyła się w tym roku (bank nie produkował nowej)
    to opłata nie powinna zostać naliczona, bo niby od czego? aktywnej karty
    przecież nie masz

    dlatego też działa rozwiązanie (opisywane już na grupie), że jak ktoś
    zapomni zrezygnować z karty przed określonym przez bank terminem to
    najlepiej ją zastrzec i przy okazji wypowiedzieć umowę karty kredytowej,
    bo chociaż karty aktywnej nie masz to limit pozostał...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2010-09-15 09:09:42
    Od: Marek <z...@c...eu>

    W dniu 2010-09-15 11:01, RobertS pisze:

> [...]
    > najlepiej ją zastrzec i przy okazji wypowiedzieć umowę karty kredytowej,
    > bo chociaż karty aktywnej nie masz to limit pozostał...

    dziękuję, muszę ten "patent" zapamiętać :)

    --
    Marek