  • 1. Data: 2015-12-11 09:50:51
    Temat: Wzrosty na WGPW po "skasowaniu" wyroku TK [ironia]
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    http://www.rp.pl/Prawnicy/151219898-Rzad-nie-opublik
    uje-wyroku-TK-w-Dzienniku-Ustaw.html
    | Rząd nie opublikuje wyroku TK w Dzienniku Ustaw
    | publikacja: 11.12.2015 ; aktualizacja: 11.12.2015, 09:47

    WIG20 09:49 +0.97%

    --
    A. Filip
    Wszyscy słyszą, gdy mówi jeden; któż słyszy, gdy wszyscy mówią? (Przysłowie

  • 2. Data: 2015-12-11 10:28:21
    Temat: Re: Wzrosty na WGPW po "skasowaniu" wyroku TK [ironia]
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

    > WIG20 09:49 +0.97%

    Kolego, a może nie od tego podskoczyło ?.

    Pierwszy deal PiS-u z banksterami
    http://nikander.neon24.pl/post/127974,pierwszy-deal-
    pis-u-z-banksterami

    ,,[...] Sejm zmienił regułę wydatkową. Znajdujący się w niej wskaźnik inflacji (CPI),
    wraz z korektą błędów jej prognoz, zostanie zastąpiony tzw. sztywnym celem
    inflacyjnym NBP w wysokości 2,5 proc. Za nowelą głosowało 232 posłów, przede
    wszystkim z PiS, przeciw było 206 posłów z klubów opozycyjnych, trzech się wstrzymało
    [...]"

    Endriu

  • 3. Data: 2015-12-11 10:55:38
    Od: totus <t...@g...pl>

    Endriu wrote:

> [...]
    > sztywnym celem inflacyjnym NBP w wysokości 2,5 proc. Za nowelą głosowało
    > 232 posłów, przede wszystkim z PiS, przeciw było 206 posłów z klubów

    Bardzo mi się podoba. Państwo będzie psuło pieniądz ze stałą prędkością.
    Jakże ambitny i dalekosiężny cel. Muszą splajtować. Najpierw jednak
    zniechęcą do oszczędzania. Nie będzie oszczędności nie będzie za co podnieść
    wydajności. Nie będzie wzrostu wydajności nie będzie realnego wzrostu
    wynagrodzeń. Ponieważ, jak na razie, granice są otwarte ludzie będą
    wyjeżdżali gdzie socjalizm jest mniejszy. Politycy będą zabraniali przyjazdu
    na teren Polski ludzi z miejsc gdzie jest gorzej. Wniosek! Ci co zostaną
    będą żyli coraz gorzej.
    Socjalizm tak ma.
    Aha ponieważ socjalizm się źle kojarzy to redaktor Żakowski zaproponował
    inne określenie - regulowany kapitalizm. Ja mam swoją propozycję. Ponieważ
    niewolnictwo się źle kojarzy to nazwijmy to ograniczoną wolnością. Skąd to
    przekonanie, że jak się zmieni nazwę rzeczy lub zjawiska to zmieni się jego
    charakter? Głupota takich gostków jest przepaścista.
    Choć ludzie ciągle powtarzają, ze państwo okradło ich z OFE.
    Sam nie wiem.
    Może, rzeczywiście, wystarczy nazwać gówno tortem by publika zajadała się z
    zadowoleniem.

  • 4. Data: 2015-12-11 11:24:46
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

    > Bardzo mi się podoba. Państwo będzie psuło pieniądz ze stałą prędkością.
    > Jakże ambitny i dalekosiężny cel. Muszą splajtować.

    No niestety. Muszą.

    Endriu

  • 5. Data: 2015-12-14 22:35:25
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

    > No niestety. Muszą.

    Kurde tutus ale dałbyś im chociaż trochę czasu, a a nie tak od razu.....

    http://www.forum.forexcity.pl/download/file.php?id=3
    778&mode=view

    --
    Pozrtawiam
    Endriu

  • 6. Data: 2016-01-29 11:06:01
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

    > Bardzo mi się podoba. Państwo będzie psuło pieniądz ze stałą prędkością.
    > Jakże ambitny i dalekosiężny cel. Muszą splajtować.

    Ale gdyby sie tak przyjrzeć, to taka polityka finansowa trwa już od 1998 roku a kto
    wie , czy nie wcześniej. Nic się nie zmieniło więc nie ma co utyskiwać akurat na
    Kaczora i PiS po wyborach 2015. Niemniej zbankrutować muszą ....

    http://images76.fotosik.pl/276/39ef25d3da0d99fc.png

    Endriu

  • 7. Data: 2016-01-29 14:34:54
    Od: totus <t...@g...pl>

    Endriu wrote:

> [...]
    > roku a kto wie , czy nie wcześniej. Nic się nie zmieniło więc nie ma co
    > utyskiwać akurat na Kaczora i PiS po wyborach 2015. Niemniej zbankrutować

    Taka polityka została wprowadzona w 1913. Od tamtej pory datują się zjawiska
    zwane cyklami koniunkturalnymi. Drastycznie spadła dynamika przyrostu
    bogactwa. Skompromitowały się wszystkie cele, w imię których ta polityka
    została wprowadzona. Osiągane są tylko te cele, o których politycy nie
    mówią. Dodatkowe opodatkowanie bez zgody ciał przedstawicielskich i redukcja
    zaciąganych długów. Czyli okrada się tych, którzy pracują i oszczędzają na
    rzecz tych, którzy nie pracują i zaciągają kredyty.

  • 8. Data: 2016-01-29 15:04:59
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

> [...]
    > zaciąganych długów. Czyli okrada się tych, którzy pracują i oszczędzają na
    > rzecz tych, którzy nie pracują i zaciągają kredyty.

    Totusie myślicielu, pomóż bo mi to się jednak wszystko nie układa w całosć. Podczas
    gdy w USA drukowali QE1, QE2 i QE3 SP500 (przy w miarę stabilnym dolarze) SP500
    poszybował w górę z 600 do 2000 punktów. Gdy w Eurozonie 2014 Draghi zaczął
    drukować Euro
    http://images76.fotosik.pl/277/9e308e2ae8877431.png

    Dax poszybwał z 10k na 12k. Natomiast jak u nas drukują wedle funkcji f(x) =ax to Wig
    20 leci na pysk, a nam niby żyje się lepie względem koszyka innych walut:

    http://images78.fotosik.pl/277/aeb849a17c1a5b69.png

    O co kaman totus, możesz mi jakoś to wytłumaczyć, bo ja to naprawdę się w tym
    wszystkim gubię. Jakies perpetum mobile czy, co ?.

    Endriu

  • 9. Data: 2016-01-29 15:40:49
    Od: totus <t...@g...pl>

    Endriu wrote:

    > O co kaman totus, możesz mi jakoś to wytłumaczyć, bo ja to naprawdę się w
    > tym wszystkim gubię. Jakies perpetum mobile czy, co ?.

    Żadne tam perpetuum mobile. Trzeba poszukać gdzie przepływają drukowane
    środki pieniężne. Odpowiedzieć na pytanie jaką część drukowane środki
    stanowią wszystkich środków uważanych za gotówkę. W USA druk głównie trafiał
    do banków i na giełdę, nie trafiał na rynki tych dóbr, ceny których
    wchodziły do wskaźników inflacyjnych. W Polsce ja tego nie śledzę. Trzeba by
    zobaczyć jaki jest przyrost oszczędności. Być może dodruk trafia tam. Nie
    wiem. Zakładanie, że jak jest dodruk to drożeje chleb i jajka to złe
    założenie. Dodruk można wypchnąć za granicę lub kupować obligacje jak to
    robili Szwajcarzy. Trzeba poszukać co z tymi środkami zrobili zleceniodawcy
    dodruku.
    Pewne jest, że przyjdzie czas, że duża część tych drukowanych środków w
    sposób skumulowany uderzy w rynki dóbr powszechnego użytku i ceny na tych
    rynkach wystrzelą. Ludzie gwałtownie zaczną pozbywać się środków i pogłębią
    ten proces. Tak jak to się stało w Rosji, o co ostatnio pytałeś. Drukowane
    środki poupychane po różnych finansowych dziurach i ciemnych kątach wyleją
    się na rynki konsumpcyjne.

  • 10. Data: 2016-02-22 23:59:24
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

    > Żadne tam perpetuum mobile. Trzeba poszukać gdzie przepływają drukowane
    > środki pieniężne.

    Chmm.... powiadasz. A może za dodrukowany szmal NBP po prostu zwiększa rezerwy i
    Belka po prostu kupuje dolara ?.
    http://images78.fotosik.pl/356/d885445b6f219397.jpg

    Endriu