    From: totus <t...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Wzrosty na WGPW po "skasowaniu" wyroku TK [ironia]
    Date: Fri, 11 Dec 2015 10:55:38 +0100

    Endriu wrote:

    > Sejm zmienił regułę wydatkową. Znajdujący się w niej wskaźnik inflacji
    > (CPI), wraz z korektą błędów jej prognoz, zostanie zastąpiony tzw.
    > sztywnym celem inflacyjnym NBP w wysokości 2,5 proc. Za nowelą głosowało
    > 232 posłów, przede wszystkim z PiS, przeciw było 206 posłów z klubów
    > opozycyjnych, trzech się wstrzymało

    Bardzo mi się podoba. Państwo będzie psuło pieniądz ze stałą prędkością.
    Jakże ambitny i dalekosiężny cel. Muszą splajtować. Najpierw jednak
    zniechęcą do oszczędzania. Nie będzie oszczędności nie będzie za co podnieść
    wydajności. Nie będzie wzrostu wydajności nie będzie realnego wzrostu
    wynagrodzeń. Ponieważ, jak na razie, granice są otwarte ludzie będą
    wyjeżdżali gdzie socjalizm jest mniejszy. Politycy będą zabraniali przyjazdu
    na teren Polski ludzi z miejsc gdzie jest gorzej. Wniosek! Ci co zostaną
    będą żyli coraz gorzej.
    Socjalizm tak ma.
    Aha ponieważ socjalizm się źle kojarzy to redaktor Żakowski zaproponował
    inne określenie - regulowany kapitalizm. Ja mam swoją propozycję. Ponieważ
    niewolnictwo się źle kojarzy to nazwijmy to ograniczoną wolnością. Skąd to
    przekonanie, że jak się zmieni nazwę rzeczy lub zjawiska to zmieni się jego
    charakter? Głupota takich gostków jest przepaścista.
    Choć ludzie ciągle powtarzają, ze państwo okradło ich z OFE.
    Sam nie wiem.
    Może, rzeczywiście, wystarczy nazwać gówno tortem by publika zajadała się z
    zadowoleniem.