  • 1. Data: 2015-12-07 04:29:44
    Temat: Re: Fale ELLIOTTA na wykresie WIG (WIG20) ?
    Od: p...@g...com

    W dniu czwartek, 25 sierpnia 2005 08:37:39 UTC+2 użytkownik Piotr Kowalski napisał:
    > Patrząc na wykresy głównych indeksów widzę, że nie byłoby prosto oznaczyć na
    > nich fale. Jakie są Wasze propozycje w tej kwestii ?
    >
    > Pzdr
    >
    > --

    Gdy czytam te wypowiedzi myślę sobie, że piszą je osoby w ogóle nieznające tematu
    albo dzieci ze szkoły przed podstawowej, pomijając również fakt używania błędów
    ortograficznych. Elliott nie wynalazł fal, które obrazują zachowania ludzi w różnych
    sytuacjach w świecie, (czy rynku finansowym, czy przyrodzie lub inne formy i
    zależności w świecie. Elliott odkrył, że światem i ludźmi w nim zamieszkałym żądzą
    reguły i zależności stadne, które można zobrazować i określić za pomocą przykładowych
    fal tzn. cyklów takich jak np. wiosna, lato, jesień, zima, wzrost roślin, cykle
    księżyca itp. Albo tzw. ciąg liczbowy Fibbonacciego występujący np. w przyrodzie -
    płatki kwiatów, liście na drzewach, układ nasion w słoneczniku itd. Żeby wypowiadać
    się na jakiś temat trzeba posiadać choć minimalne pojęcie i wiedzę. Muszę z
    przykrością stwierdzić, że w innych wypowiedziach się tego nie dopatrzyłem.
    Pozdrawiam Peter M.