  • 1. Data: 2003-03-01 07:28:58
    Temat: Telepekao25 i www
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    Mam dwa pytania, jeśli już było o tym, to odeślijcie mnie z jakimiś
    wskazówkami jak szukać do archiwum.

    1/ Pekao obdarzył mnie tym Telepekao, korzystam z tego pod Mozillą,
    nie mam Windowsów. W liście operacji widzę tylko enigmatyczne
    "przelew" "transakcja kartą", natomiast nie daje się dokładniej
    obejrzeć co za przelew od kogo, czy do kogo, gdzie transakcja. Czy to
    dlatego, że nie ma Windowsów, czy Pekao w ogóle nie miał w planach,
    żebym to zobaczyła.

    2/ Jakie są podstawowe i mające znaczenie dla użytkownika różnice
    między Telepekao24 i www?

    Renata

  • 2. Data: 2003-03-01 07:53:13
    Temat: Re: Telepekao25 i www
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    > 2/ Jakie są podstawowe i mające znaczenie dla użytkownika różnice
    > między Telepekao24 i www?

    To wygląda tak:
    kiedyś jak to startowało to testowali to na jednym oddziale, łódzkim i to właśnie
    jest eurokonto www.
    Potem jak okazało się, że to działa, to zaproponowali to w innych oddziałach i
    nazwali to Pekao24
    Różnica jest taka, że od początku eurokonto www, miało być oddziałem wirtualnym,
    czyli nie ma czegoś takiego, że jest konkretny budynek, oddział, w którym jest
    prowadzone twoje konto.
    Dzięki temu jeszcze nie podnieśli opłaty i nadal jest 6 zł.
    Co do funkcjonalności jest prawie identyczne a historia rachunku wygląda np tak
    (niech mi wybaczą ci co nie czytają html-a)

    26.02.03 27.02.03 200.00 -6461.33 WYPLATA Z
    BANKOMATU
    NA KARTE
    6761 2246
    4000 3614
    WYKONANA
    A4630104/PE
    KAO SA
    WROCLAW
    KRAJ
    WYKONANIA
    OPERACJI
    POL
    Ref.dla CKC
    00000000222
    4 12400027- 00000013- 5570- 000000- 000- 0000
    .
    .
    . .

  • 3. Data: 2003-03-01 09:11:47
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <b3poth$jnv$1@absinth.dialog.net.pl>, KK wrote:

> [...]
    > kiedy=B6 jak to startowa=B3o to testowali to na jednym oddziale, =
    >=B3=F3dzkim i to w=B3a=B6nie jest eurokonto www.
    > Potem jak okaza=B3o si=EA, =BFe to dzia=B3a, to zaproponowali to w =
    > innych oddzia=B3ach i nazwali to Pekao24
    > R=F3=BFnica jest taka, =BFe od pocz=B1tku eurokonto www, mia=B3o by=E6 =
    > oddzia=B3em wirtualnym, czyli nie ma czego=B6 takiego, =BFe jest =
    > konkretny budynek, oddzia=B3, w kt=F3rym jest prowadzone twoje konto.
    > Dzi=EAki temu jeszcze nie podnie=B6li op=B3aty i nadal jest 6 z=B3.
    > Co do funkcjonalno=B6ci jest prawie identyczne a historia rachunku =

    Trochę miałam kłopotów z odczytaniem tego. Czy jak
    się ma www, to nie można przyjść do oddziału i wykonywać jakichkolwiek
    operacji za pomocą pań dysponentek? Pieniądze w kasie można chyba
    wpłacać i wypłacać? Czy są już jakieś wieści o podwyżce prowadzenia
    konta? Bo jeśli www i telepekao24 to mniej więcej to samo, to po co
    przepłacać?

    Renata

  • 4. Data: 2003-03-01 10:14:52
    Od: "Tomasz Nowak" <t...@n...netventure.pl>

    Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl> wrote:

    > 2/ Jakie są podstawowe i mające znaczenie dla użytkownika różnice
    > między Telepekao24 i www?

    Mała uwaga formalna.

    Nie ma już czegoś takiego jak Telepekao24. Kiedyś tak nazywali CBE
    w Łodzi, ale teraz wrócili do nazwy Centrum Bankowości Elektronicznej.
    Natomiast nowa usługa pozwalająca na dostęp drogami elektronicznymi
    do rachunków tradycyjnych nazywa się Pekao24. Pekao24 umożliwia
    w chwili obecnej dostęp następującymi kanałami:
    - internet/www (PekaoInternet)
    - telefon (Telepekao)
    - sms (PekaoSMS)

    --
    Tomek

  • 5. Data: 2003-03-01 12:32:48
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    Użytkownik "Renata Gołębiowska" <R...@a...waw.pl> napisał w
    wiadomości news:slrnb60uaj.pqd.Renata.Golebiowska@154-moo-7.acn
    .waw.pl...

    O nie wpadłem na to, że się tekst rozleci, bardziej myślałem o rysuneczku.

> [...]
    > wpłacać i wypłacać? Czy są już jakieś wieści o podwyżce prowadzenia
    > konta? Bo jeśli www i telepekao24 to mniej więcej to samo, to po co

    Dostajesz kartę IKM, EC, i możesz zrobić z nimi dokładnie to samo co w
    zwykłym oddziale.
    Resztę robi sie przez internet. Przelewy jednorazowy, zlecenia stałe,
    dyspozycja na wypadek śmierci, pożyczka w eurokoncie karty MC i Visa i nie
    pamiętam co jeszcze.

  • 6. Data: 2003-03-01 12:33:01
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    Użytkownik "Tomasz Nowak" <t...@n...netventure.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > do rachunków tradycyjnych nazywa się Pekao24. Pekao24 umożliwia
    > w chwili obecnej dostęp następującymi kanałami:

    Słuszna uwaga

  • 7. Data: 2003-03-02 23:12:03
    Od: "valet" <v...@w...pl>

    > Mała uwaga formalna.
    >
    > Nie ma już czegoś takiego jak Telepekao24. Kiedyś tak nazywali CBE
    > w Łodzi, ale teraz wrócili do nazwy Centrum Bankowości Elektronicznej.

    Bardzo sensowna uwaga.
    Zmiana nastąpiła mniej więcej w okresie zmiany adresu z www.telepekao24.pl
    na www.ewww.pl Podejrzewam, że zrobili to m.in. po to aby klientom nie
    myliła się nowa usługa dostępu przez telefon do tradycyjnych Eurokont
    (dostępna w niektórych oddziałach oczywiście) z tym wirtualnym oddziałem w
    Łodzi.
    Dziwne, że do tej pory nikt na forum tego nie zauważył. Nie chcę być
    złośliwy, ale obserwuję że ilekroć ktoś nowy wyśle na grupę posta dot. np.
    "PKO S.A." to zaraz znajdzie sie kilku życzliwych twierdzących, że "nie ma
    takiego banku" (fakt - nie ma, sadzę jednak że nie ma tu osób mających
    problem z odróżnieniem go od
    "PKO BP"), a tu ciągle "telepekao24, telepekao24......"
    a Wy tak nic ? ;)
    Co do zmian - to niedawno nastąpiła jeszcze jedna w
    Banku Handlowym w Warszawie w odniesieniu do części detalicznej. Do niedawna
    było tak:

    Bank Handlowy w Warszawie
    Sektor Bankowości Detalicznej Citibank

    a od czasu kiedy wprowadzono wspólne logo dla części korporacyjnej i
    detalicznej jest:

    Bank Handlowy w Warszawie
    Sektor Bankowosci Detalicznej

    Pozdrawiam
    Piotrek

  • 8. Data: 2003-03-03 18:03:29
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_THIS.krak.eu.org>

    valet <v...@w...pl> napisał w news:b3u2ti$kik$1@atlantis.news.tpi.pl:

    > a tu ciągle "telepekao24, telepekao24......"
    > a Wy tak nic ? ;)

    Dlatego, bo nazwa Telepekao24 była bardzo trafna, zwięzła i
    jednoznaczna. Natomiast gdy mnie teraz ktoś zapyta o nazwę tego
    rachunku, to nie bardzo wiem co odpowiedzieć - jedyna odpowiedź jaka mi
    się nasuwa, to "Telepekao24".

    --
    Pozdrowienia

    Krzysztof K. Maj