  • 1. Data: 2019-10-13 15:44:26
    Temat: Santander - nowe cenniki od 15 grudnia 2019
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    Santander przysłał mi zawiadomienie i płytę CD z nowymi cennikami,
    głównie operacji w Euro i państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
    Przelewy SEPA i SWIFT w cenie krajowych, wypłaty z bankomatów w cenie
    wypłat z obcych bankomatów w Polsce.
    Wynika z tego, że przelewy będę miał darmowe. :)
    Tylko co mi to da? Za wszystko i tak przecież płacę kartą. :D

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl

  • 2. Data: 2019-10-13 18:15:38
    Temat: Re: Santander - nowe cenniki od 15 grudnia 2019
    Od: Robert Sierant <b...@x...pl>

    W dniu 2019-10-13 o 15:44, Akarm pisze:
    > Santander przysłał mi zawiadomienie i płytę CD z nowymi cennikami,

    płyta CD, od lat nie mam napędu w kompie, co niby mam z nią zrobić?
    podkładka pod kubek czy straszak na ptaki (ponoć działa)?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

    https://finansowewariacje.wordpress.com/

  • 3. Data: 2019-10-13 22:13:51
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2019-10-13 o 18:15, Robert Sierant pisze:

    > płyta CD, od lat nie mam napędu w kompie, co niby mam z nią zrobić?
    > podkładka pod kubek czy straszak na ptaki (ponoć działa)?

    Póki co, nie ma obowiązku poznawania nowych cenników wyłącznie poprzez
    odczyt z płyty. Ba, nie ma nawet żadnego obowiązku zapoznawania się z
    nowymi cennikami. ;)
    Ja nie odtworzyłem płyty, przeczytałem tekst wydrukowany na papierze.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl

  • 4. Data: 2019-10-14 17:01:47
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Akarm" napisał w wiadomości grup
    pl...

> [...]
    >zapoznawania się z nowymi cennikami. ;)
    >Ja nie odtworzyłem płyty, przeczytałem tekst wydrukowany na papierze.

    Eeee ... najnowszej przesylki nie dostalem, ale przeciez rozsylaja
    plyty, bo to taniej niz papier.

    Wiec papieru nie ma ... a CD to juz jednak trwaly nosnik, wiec klient
    musi byc zadowolony.

    Swoja droga - rozsylanie tych plyt z multum plikow to tez chamstwo,
    skoro nie wiadomo co sie zmienilo i ktore czytac.
    Hm, moze przy nastepnej okazji doniose do UOKiKu :-)

    J.

  • 5. Data: 2019-10-15 15:36:59
    Od: gosc <t...@z...com>

    Robert Sierant wrote:
    > płyta CD, od lat nie mam napędu w kompie, co niby mam z nią zrobić?
    > podkładka pod kubek czy straszak na ptaki (ponoć działa)?

    Podkładka pod kubek działa.
    Straszak na ptaki działa tylko kilka dni. Gołębie przyzwyczajają się i
    przylatują.
    Najlepiej działa kilka żyłek rozciągniętych na kilku wysokościach.

  • 6. Data: 2019-10-20 08:04:20
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    gosc napisał(a) :

    > Podkładka pod kubek działa.
    > Straszak na ptaki działa tylko kilka dni. Gołębie przyzwyczajają się i
    > przylatują.
    > Najlepiej działa kilka żyłek rozciągniętych na kilku wysokościach.

    Działa - parę dni.

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 7. Data: 2019-10-20 08:07:53
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Akarm napisał(a) :
> [...]
    > Wynika z tego, że przelewy będę miał darmowe. :)
    > Tylko co mi to da? Za wszystko i tak przecież płacę kartą. :D

    A po co mi, skoro nie mam tam konta? Chyba chodziło o przejęcie z BZ
    WBK, któremu to wypowiedziałem umowę parę lat temu. Może uznali, że
    nieskutecznie, ale papierów nie mam w zwyczaju wyrzucać, więc ślad jest.

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 8. Data: 2019-10-20 18:52:11
    Od: "Michal 'Amra' Macierzynski" <m...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 14 października 2019 17:04:34 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
> [...]
    > skoro nie wiadomo co sie zmienilo i ktore czytac.
    > Hm, moze przy nastepnej okazji doniose do UOKiKu :-)

    Ale to ze wzgledu na dzialania UOKiKu banki tak dzialaja - ma byc trwaly nosnik ;)

  • 9. Data: 2019-10-20 21:13:24
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "Michal 'Amra' Macierzynski" <m...@g...com> writes:

    > Ale to ze wzgledu na dzialania UOKiKu banki tak dzialaja - ma byc trwaly nosnik ;)

    E-e. Nie mylmy pojęć. Jedna rzecz to trwały nośnik, a druga to
    wyszczególnienie zmian. banki wolą walnąć cały nowy regulamin, a ty
    człowieku szukaj co się zmieniło.
    KJ

    Wiker's Law:
    Government expands to absorb revenue and then some.

  • 10. Data: 2019-10-21 00:39:05
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 20 Oct 2019 21:13:24 +0200, Kamil Jońca napisał(a):

    > E-e. Nie mylmy pojęć. Jedna rzecz to trwały nośnik, a druga to
    > wyszczególnienie zmian. banki wolą walnąć cały nowy regulamin, a ty
    > człowieku szukaj co się zmieniło.

    Zebyz to jeden - kilkadzesiat, a ty kliencie sprawdzaj, czy Cie
    dotyczy.
    Hm, a moze by to do urzedu zglosic ... przy nastepnej okazji :-)

    J.