    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Wyższa Kultutra Mataczenia
    Date: Tue, 15 Oct 2019 16:33:54 +0200

    dyskusyjnych:5da5cd14$0$560$6...@n...neostrada.
    pl...
    >Zadzwoniła do mnie pani Aneta St(niewyraźne) z Wyższej Kultury
    >Mataczenia i pokazała, że potrafi niemal nieustannie kłamać. :)
    >Brak mi teraz czasu na opisywanie, ale rozmowa nagrana, więc
    >za jakiś czas chyba opiszę. :)

    >T - rozmowa nagrywana :)
    > jedna z niewielu prawd w tej rozmowie

    To napisz oburzony list do zarzadu podajac date, godzine i numer, i
    powiedz zeby sie ustosunkowali do tresci rozmowy ... to sie okaze, nie
    ma nagrania :-P
    No chyba, ze masz na mysli wlasne nagrywanie :-)

    >F - nigdy nie dopłaca się do kredytu

    W jakim sensie ? ze bank nie doplaci ?

    > w czasie ujemnych stóp;

    Alior juz pewnie nie taki glupi, i takich kredytow nie udziela.
    Ciekawe czy zapis "Libor+marza, ale nie mniej niz 1%" mozna uznac za
    abuzywny :-)

    >wisienek;

    Widac bank dobrze wie, ze wisienki przy kredycie nie przekroczą
    kosztów :-)
    No chyba, ze pani ogolnie mowila, i ręczyła za wsystkie banki.

    >kredytów typu CA itd...
    WK to nie CA

    >T- nie mają mego aktualnego dowodu osobistego
    > to też prawda!
    > nie mają -- bo i dlaczego mieliby mieć?!?!
    > to chcą wyłudzić!

    A przeczytales regulamin ? Moze tam cos na ten temat jest :-)

    >AnetaST 01:53 - 'nie wiem, czy pan już skończył spłacać...'
    > E - 'nigdy w życiu nie miałem u was kredytu'
    >długa ciszaaaa
    >AnetaST 02:10 - 'no to konto oszczędnościowe'
    >.
    >.
    >AnetaST 02:48 - 'a czy ja powiedziałam, że pan coś spłaca?'
    >Pani Aneta zapomniała w niespełna jedną minutę to, co powiedziała...

    A czy pani Aneta aby na pewno z WK ?

    >F - mam u nich jakieś konto oszczędnościowe
    > nie mam u nich niczego;
    > chciałem w tym roku otworzyć oszczędnościowe, ale nie
    > otworzyłem, bo nie zdołałem -- Alior zaraportował błąd!

    Dowod nieaktualny :-P

    J.