    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Wyższa Kultutra Mataczenia
    Date: Tue, 15 Oct 2019 16:26:31 +0200

    "Eneuel Leszek Ciszewski" 5da5cd14$0$560$6...@n...neostrada.pl

    Jeśli pani Aneta życzyła mi tego, do czego
    potrzebny jest inny papier, to już jestem po... ;)

    > nie mam u nich niczego;
    > chciałem w tym roku otworzyć oszczędnościowe, ale nie
    > otworzyłem, bo nie zdołałem -- Alior zaraportował błąd!
    > otworzyłem wówczas w ING -- pomarańczowy kotek był szybki
    > (jak to kot), miły (jak to kot), zabawny (przywiózł mi
    > zabawne naklejki zamiast umów itp. -- nawet nabrałem
    > podejrzeń i zadzwoniłem do marmuru, by zapytać, czy
    > to aby na pewno ich kotek mnie odwiedził)

    Pomarańczowy kotecek jest miły, póki chce być karmiony i głaskany,
    ale nie wtedy, gdy szukasz kuśnierza... Wtedy (gdy poszukujesz
    kuśnierza) kotek chowa się skrzętnie przed tym, co nieuniknione...
    Próżno szukać kotecka w galeriach, gdy zapachnie szalikiem czy
    rękawiczkami... ;) [poza tym koty to dranie -- 300 miesięcznie,
    by nie drapały za debetówki czy konto, a bywa, że więcej niż 300!]

    > Asus Max obcina początki rozmów, dlatego moje
    > minuty:sekundy
    > niekoniecznie pokryją się z
    > minutami:sekundami
    > Aliorowymi, ale rozmowa jest nagrana i mogę ją
    > udostępnić/upublicznić na czyjekolwiek żądanie!

    Innymi słowy -- może być spore przesunięcie.
    (nic w tym dziwnego? -- toż 'Asus' to obcięty 'Pegasus')

    > O ile w innych bankach czy chcę, czy nie chcę -- dostaję papier
    > (i ewentualnie poradę typu -- ,,może pan wyrzucić za chwilę'')
    > o tyle w Wyższej Kulturze trzeba było nieźle nażądać się
    > papierowego potwierdzenia, co mnie irytowało!

    Dlaczego w innych bankach uważam papier za zbędny a w Aliorze pieniłem ;) się?
    Ano dlatego, że z usług Aliora korzystałem w czasach, gdy nie miałem smartfonu
    ukazującego stan konta...

    Dosłownie kluczowym problemem jest dla mnie brak papierka!!!
    (o ile nie mam innego, równie dobrego potwierdzenia)

    Wprawdzie Play nie daje papierka potwierdzającego przeniesienie
    nru, ale w wypadku przeniesienia nru papierek jest niezbyt
    istotny -- przecież do Play nr skądś przywędrował, więc
    ślad jest! Ponadto czasami ;) SMSy potwierdzają proces
    przenosinowy...

    Takie przeniesienie nru jest jak przelew -- tu także obywam się bez...

    -=-

    Do niewtajemniczonych:

    Alior, przyjmując pieniądze czy zlecenia,
    niekoniecznie wydawał papierowe pokwitowania!!!

    Nauczony doświadczeniem stawiałem sprawę jasno
    z góry -- albo dostanę papier, albo nie wpłacam!!!!

    Alior nie pytał:

    - chce pan potwierdzenie?

    Alior stawiał opór, gdy chciałem!!! Nie twierdzę, że dochodziło do rękoczynów? ;)
    Alior był co najmniej niemiły w sprawie tych pokwitowań!!!

    --