  • 1. Data: 2002-08-17 19:58:28
    Temat: Wytlumaczcie mi prosze jak dziala Visa Classic...
    Od: W...@o...wp.pl (Wiesiek)

    nie wiem czy dobrze rozumiem

    Czy posiadanie VC znaczy ze moge sobie caly miesiac kupowac towary
    majac na koncie zero?

    I ze gdzies po koncu miesiac dopiero bede musial sie z to rozliczyc?
    A na ile kasy bede mogl sobie nakupic towaru - jest jakis ogranicznie?

    Gdzies czytalem ze za kazda transakcje VC pobierana jest prowizja -
    prawda?

    rozjasnijcie sprawe prosze....

    wiesiek

  • 2. Data: 2002-08-17 20:06:33
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > rozjasnijcie sprawe prosze....

    Matko, jak nie debet ;)
    w przypadku twojej VC moze ona byc debetowa, chargowa lub kredytowa.

    aby dostac dwie ostatnie - trzeba pochwalic sie zazwyczaj dosc dobrymi
    kontaktami z bankiem - czytaj regularnie wplacac kase.
    Debetowej tez tak od razu nie daja.

    Poczytaj na www.karty.pl

  • 3. Data: 2002-08-17 20:27:59
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

> [...]
    >
    > aby dostac dwie ostatnie - trzeba pochwalic sie zazwyczaj dosc dobrymi
    > kontaktami z bankiem - czytaj regularnie wplacac kase.

    ???

    Co rozumiesz przez dobre kontakty z bankiem w przypadku karty kredytowej?
    Nigdy nie wpłacałem pieniedzy do banku a karte kredytowa mi wydał.

    Karol

  • 4. Data: 2002-08-17 20:37:19
    Od: W...@o...wp.pl (Wiesiek)

    >Co rozumiesz przez dobre kontakty z bankiem w przypadku karty kredytowej?
    >Nigdy nie wpłacałem pieniedzy do banku a karte kredytowa mi wydał.
    >
    >Karol
    ==========
    o kurde...!!!
    Karol - blagam :-) powiedz w ktorym banku??? i co im nagadales ze Ci
    dali ta karte bez kasy??

    wiesiek

  • 5. Data: 2002-08-17 20:37:23
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Wiesiek" <W...@o...wp.pl> napisał w wiadomości

    > ==========
    > o kurde...!!!
    > Karol - blagam :-) powiedz w ktorym banku??? i co im nagadales ze Ci
    > dali ta karte bez kasy??

    Wypelnilem wniosek o wydanie karty kredytowej, do ktorego dolaczylem zadane
    dokumenty.
    AFAIK to taka jest procedura w wiekszosci polskich bankow.

    Karol

  • 6. Data: 2002-08-17 20:55:04
    Od: W...@o...wp.pl (Wiesiek)

    >Wypelnilem wniosek o wydanie karty kredytowej, do ktorego dolaczylem zadane
    >dokumenty.
    >AFAIK to taka jest procedura w wiekszosci polskich bankow.
    ========
    eech.. :-(.. to pewnie dolaczyles oczywiscie zaswiadczenie o pracy,
    tak?

    .. no dobra, to juz nie pisz w jakim banku... :-(

  • 7. Data: 2002-08-17 21:08:41
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Co rozumiesz przez dobre kontakty z bankiem w przypadku karty kredytowej?
    > Nigdy nie wpłacałem pieniedzy do banku a karte kredytowa mi wydał.

    Skrot myslowy dla Wieska ;)
    Oczywiscie, ze w przypadku KK nie musisz miec nawet rachunku - ale dokumenty
    m.in. ile zarabiasz musiales przedstawic :)

    A Wiesiek bardzo usilnie poszukuje narzedzia jak zyskac debecik :) Ale coraz
    mniej jestem pewwien czy chce go tez pozniej splacic :)

  • 8. Data: 2002-08-17 21:53:50
    Od: W...@o...wp.pl (Wiesiek)

    >Skrot myslowy dla Wieska ;)
    >Oczywiscie, ze w przypadku KK nie musisz miec nawet rachunku - ale dokumenty
    >m.in. ile zarabiasz musiales przedstawic :)
    == no tak, tu jest i bedzie bool wiec sobie odpuscilem....

    >A Wiesiek bardzo usilnie poszukuje narzedzia jak zyskac debecik :) Ale coraz
    >mniej jestem pewwien czy chce go tez pozniej splacic :)
    === spoko AMRA, kasa jest mi potrzebna po to by realizowac przyslowie
    ' kasza robi kasze"
    oczywiscie ze splacam swoje debety, przeciez po to je biore, aby
    zrobic nimi jeszcze wiecej kaszy by po spalaceniu odsetek itp zostal
    mi na rekach czysty zysk :-)

    PS
    z innej beczki - analizujac tutajsze archiwum doszedlem ze chyba
    posiadasz konto w Fortisie, tak?
    wlasnie czytalem ich strone - tam maja ten srebrny i daj do niego
    debecik ciekawy - masz w tym jakies doswiadczenie? czy ten ich debecik
    to tylko sciema czy realia?

    wiesiek

  • 9. Data: 2002-08-18 08:18:44
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > z innej beczki - analizujac tutajsze archiwum doszedlem ze chyba
    > posiadasz konto w Fortisie, tak?

    Ja mam e-pakiet :)
    Co do srerbego nie to nie jest sciema (i jakie oprocentowanie), ale musisz
    miec te 3 tys netto wplywow...

  • 10. Data: 2002-08-18 09:23:46
    Od: W...@p...wq.pl (Wiesiek)

    >Ja mam e-pakiet :)
    >Co do srerbego nie to nie jest sciema (i jakie oprocentowanie), ale musisz
    >miec te 3 tys netto wplywow...
    =========
    spoko 3k sie znajdzie (2,3k z PeKaO SA, 1k z PKO BP i inne debeciki
    sie na to zloza :-) - dobra zartuje

    chcialem Cie zapytac, czy ten srebrny posluguje sie ta sama platforma
    (ten planet czy cos) co Twoj ePakiet?

    Czy to wygodna+szybka+bezproblemowa - cos a'la mBanku platforma,
    czy raczej przerost formy nad trescia jak Inteligo?

    Czy Panienki i infolinii kompletnie zielone i leworeczne czy idzie sie
    z nimi dogadac?

    daj AMRA, prosze pomocna dlon :-)

    wiesiek