  • 11. Data: 2002-08-18 09:29:49
    Temat: Re: Wytlumaczcie mi prosze jak dziala Visa Classic...
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sun, 18 Aug 2002 09:23:46 GMT, W...@p...wq.pl (Wiesiek)
    wrote:

    >spoko 3k sie znajdzie (2,3k z PeKaO SA, 1k z PKO BP i inne debeciki
    >sie na to zloza :-) - dobra zartuje

    Jak nieudokumentujesz wplywow to debetu i tak Ci nie dadza. Nawet
    jesli wogole konto otworza.

    Moze skorzystasz z uslug Providenta :) ? Oni chyba zaswiadczen nie
    wymagaja.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 12. Data: 2002-08-18 09:31:49
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > daj AMRA, prosze pomocna dlon :-)

    Fortis jest b. dobry jesli chodzi o obsluge klientow. Kazdy dostaje swojego
    doradce. Pocztaj posty klientow pakietu srebrnego czy zlotego (blad np ;) sa
    zadowoleni.
    Jest to bank niszowy i wypozycojonowano go jako bank elitartny z doskonala
    obsluga kklientow.

    Co do platformy - tak to ta sama. Sprawuje sie bardzo dobrze (poza
    wspomnianym bledem polegajacym na tym, ze nie mozesz prrzelac kasy z Fortisa
    do Fortisa 24h/dobe). ale ogolnie z czystym sumieniem dla kogos moge polecic
    :)

    Aha - pakiet srebrny - bo od ePakietu przez VC juz nie ;)

  • 13. Data: 2002-08-19 07:43:03
    Od: "Janek" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    > Moze skorzystasz z uslug Providenta :) ? Oni chyba zaswiadczen nie
    > wymagaja.

    I "po ryju" też nie dają ? :-))