  • 1. Data: 2006-11-17 07:41:00
    Temat: mieszkaniowa premia gwarancyjna
    Od: " abacab" <p...@g...SKASUJ-TO.pl>

    witam, czy ktos moglby oszacowac ile moglbym spodziewac sie premii
    gwarancyjnej po odkladaniu na ksiazeczce mieszkaniowej od 1978 do 2004 roku
    ( po ok 10 - 20 zl) , nazbieralo sie ok 4600zl w sumie... jaki rzad
    wielkowsci moze to byc? dzieki

  • 2. Data: 2006-11-17 07:42:11
    Temat: Re: mieszkaniowa premia gwarancyjna
    Od: "Jotka" <j...@o...pl>

    Użytkownik " abacab" <p...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > roku
    > ( po ok 10 - 20 zl) , nazbieralo sie ok 4600zl w sumie... jaki rzad

    Dowiedz się w banku który obsługuje książeczki. Tam uzyskasz najbardziej
    wiarygodną informację.

    Pozdrawiam,
    JK

  • 3. Data: 2006-11-17 07:55:21
    Od: "sumi" <T...@p...spam.pl>

    " abacab" wrote in message

> [...]
    roku
    > ( po ok 10 - 20 zl) , nazbieralo sie ok 4600zl w sumie... jaki rzad

    witaj
    prosze dane,
    http://tiny.pl/gcpc
    http://tiny.pl/rk44
    reszta nalezy do Ciebie ;)
    --
    pozdrawiam - Mirek
    http://kredytbankowy.com

  • 4. Data: 2006-11-25 20:48:59
    Od: "angela213" <a...@w...pl>

    Witam.
    Czy ktoś ostatnio dał do wyceny starą ksiażeczkę mieszkaniową na
    której były dokonywane wpłaty do 1993 r?
    Jestem bardzo ciekawa ile można dostać za określoną sumę.
    Z tego co czytałam bardzo różne sa to kwoty np. za 3,60 (po
    denominacji) ktoś dostał 2500 a inny za 6,40 ok 3000? Na innych
    postach jesli ktos się pytał o kwotę 100 zł to napisano że
    dostanie kwotę rzędu 1000-2000. Dlaczego tak mało pisze się o
    konkretnych kwotach wyceny książeczki oczywiście na cele
    mieszkaniowe?
    Ja powinnam wiedzieć ile dostanę do 2 tyg. to dam znać, bo myślę
    że to napewno pomoże innym oszacować z grupsza wartość starej
    książeczki.
    Zachęcam do rozmowy na ten temat.
    A co z ewentualnym kredytem na poczet kwoty z książeczki?
    Czy ktoś brał kredyt na wykup lub zakup mieszkania ?

  • 5. Data: 2006-12-22 14:42:02
    Od: "angela213" <a...@w...pl>

    TARAGEDIA!!!!!!!!!!

    Stan na rok 93 5.046.500 czyli 504,65 zł , odsetki 2.411,54 a premia
    1.693,96 , razem 4.610.15. haha ciekawe gdzie ja kupię za taką kwotę
    mieszaknie? a każdy z pełnym wkładem miał miec mieszaknie!!!!! Nie
    kupię bo niby jak?, nie zrobię cesji bo nie mam na kogo a jak
    zlikwiduje to stracę 1700 zł. Ale interes,

  • 7. Data: 2006-12-31 19:12:19
    Od: "angela213" <a...@w...pl>

    W końcu oddałam do zwykłej likwidacji. Trudno, nie będę czekała
    nie wiadomo na co !!!!!