  • 1. Data: 2006-11-17 08:50:37
    Temat: wyciąg z konta sprzed paru miesięcy?
    Od: Jacek Popławski <j...@i...pl>

    Jak można zdobyć historię operacji z konta bankowego sprzed paru
    miesięcy? Konkretnie chodzi mi o Kredyt Bank.

  • 2. Data: 2006-11-17 09:06:58
    Temat: Re: wyciąg z konta sprzed paru miesięcy?
    Od: Remigiusz Babicz <r...@p...onet.pl>

    Jacek Popławski wrote:
    > Jak można zdobyć historię operacji z konta bankowego sprzed paru
    > miesięcy? Konkretnie chodzi mi o Kredyt Bank.

    Niestety będziesz musiał udać się do oddziału, bo w systemie dostępnym
    dla użytkownika jest dostępna historia wyłącznie za okres do 3 miesięcy
    wstecz.

    reik.

  • 3. Data: 2006-11-17 09:13:24
    Od: Jacek Popławski <j...@i...pl>

    Remigiusz Babicz napisał(a):

    > Niestety będziesz musiał udać się do oddziału, bo w systemie dostępnym
    > dla użytkownika jest dostępna historia wyłącznie za okres do 3 miesięcy
    > wstecz.

    To wiem, bo "na własną rękę" juz szukałem. Pytanie jak długo bank takie
    informacje przechowuje - i jak długo na coś takiego się czeka w Kredyt
    Banku?

  • 4. Data: 2006-11-17 09:22:16
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Jacek Popławski porozsypywal nastepujace haczki:
    > Jak można zdobyć historię operacji z konta bankowego sprzed paru
    > miesięcy? Konkretnie chodzi mi o Kredyt Bank.
    Zglos sie do swojego banku, oni Ci powiedza
    --
    badzio

  • 5. Data: 2006-11-17 09:38:29
    Od: Remigiusz Babicz <r...@p...onet.pl>

    Jacek Popławski wrote:

    > To wiem, bo "na własną rękę" juz szukałem. Pytanie jak długo bank takie
    > informacje przechowuje - i jak długo na coś takiego się czeka w Kredyt
    > Banku?

    Bank obowiązek przechowywać te informacje co najmniej 5 lat, więc na
    pewno to jest tam.

    Jeśli zaś chodzi o czas przygotowania to zależy w jakiej formie Ci to
    potrzeba:
    - jeśli zwykły wydruk to pewnie od miejsca,
    - jeśli zaś potwierdzone podpisem, to niestety zapłacisz za to i sobie
    poczekasz dzień - dwa (przypuszczam, że jest analogiczna procedura jak
    przy potwierdzeniu wysokości zapłaconych odsetek dla kredytu
    hipotecznego - a tyle to u mnie trwało).

    reik.