  • 11. Data: 2010-12-19 14:48:25
    Temat: Re: Wypłata gotówki w banku bez oddziałów
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl>

    On 18 Gru, 13:50, " " <a...@g...pl> wrote:

    > Za my, e mam konto w mBanku, GetinOnline, ING Direkt (i nie chc p aci
    > prowizji) a chc wyp aci 100.000 w got wce - czy jest mo liwo posiadaj c
    > kart z bezp atnymi bankomatami u y jej do wyp aty gdzie indziej ni tylko w
    > bankomacie?

    Właśnie, ktoś wie jaki jest maksymalny limit kwotowy wypłat z
    bankomatów dla debetówki z GetinOnline? I jaki w ogóle jest limit
    ilościowy?

  • 12. Data: 2010-12-19 20:59:03
    Od: " " <p...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Przy wypłatach z bankomatu jest jeszcze jeden "techniczny" szczegół,
    mianowicie urządzenie nie pozwala na wypłatę dowolnie dużej kwoty w
    pojedynczej transakcji. Limit jest rózny dla różnych bankomatów, ok. 2500 do
    3900 PLN (największy jaki znalazłem). Tak że trzeba się trochę PIN'u
    naklepać :) Ostatnio wypłacałem w ten sposób mizerne 30kPLN i było to
    irytujące, przy 100kPLN mogła by się każdemu cierpliwość skończyć ;)

  • 13. Data: 2010-12-19 21:04:20
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sun, 19 Dec 2010 20:59:03 +0000 (UTC), p...@g...SKASUJ-TO.pl
    napisał(a):
    > 3900 PLN (największy jaki znalazłem). Tak że trzeba się trochę PIN'u
    > naklepać :) Ostatnio wypłacałem w ten sposób mizerne 30kPLN i było to
    > irytujące, przy 100kPLN mogła by się każdemu cierpliwość skończyć ;)

    Albo skończyłaby się zawartość bankomatu. Mnie się udało trafić na
    bankomat, który miał o 100zł mniej niż potrzebowałem i musiałem się
    nabiegać w poszukiwaniu kolejnego...

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 14. Data: 2010-12-19 23:08:56
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    p...@g...SKASUJ-TO.pl wrote:
> [...]
    > naklepać :) Ostatnio wypłacałem w ten sposób mizerne 30kPLN i było to
    > irytujące, przy 100kPLN mogła by się każdemu cierpliwość skończyć ;)

    Limit jest nie tylko kwotowy ale i na liczbę banknotów, więc jak
    się skończą setki to w piędziesiątkach nie wypłaci tyle samo, bo
    plik byłby za gruby...

    witrak()

  • 15. Data: 2010-12-20 06:26:10
    Od: Maruda <n...@c...pl>

    W dniu 2010-12-20 00:08, witrak() pisze:

    > Limit jest nie tylko kwotowy ale i na liczbę banknotów, więc jak
    > się skończą setki to w piędziesiątkach nie wypłaci tyle samo, bo
    > plik byłby za gruby...

    Robią wypłaty raz-za-razem, tą samą kartą. Miałem tak z karta inteligo
    VE ze zdjętym limitem.

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 16. Data: 2010-12-21 11:01:11
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Maruda wrote:

    > Robią wypłaty raz-za-razem, tą samą kartą. Miałem tak z karta
    > inteligo VE ze zdjętym limitem.

    Jasne, ale trzeba się namęczyć! Czemu nie marudzisz ? Powinieneś
    choć trochę ;-)

    witrak()