  • 1. Data: 2005-02-14 12:34:35
    Temat: Wyniki finansowe PKO Banku Polskiego w 2004 roku
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Po czterech kwartałach 2004 roku Grupa Kapitałowa PKO Bank Polski osiągnęła
    zysk brutto w wysokości 1.872 mln zł. W warunkach porównywalnych, tj. z
    uwzględnieniem zmian zasad rachunkowości wprowadzonych w 2004 roku, zysk
    brutto był wyższy o 248 mln zł (+15,3%) od uzyskanego w analogicznym
    okresie 2003 roku.
    http://banki.prnews.pl/index.php/display,8911

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 2. Data: 2005-02-14 13:04:59
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Michał 'Amra' Macierzyński napisał:

    > Grupa Kapitałowa PKO Bank Polski

    Ło matko, ci tez sie kapitalowo zgupowali? A juz mi sie wydawalo, ze
    debilna moda na holdingi i grupy masci wszelakiej minela.

    Bartol

  • 3. Data: 2005-02-14 13:24:30
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.> wrote:
    > Ło matko, ci tez sie kapitalowo zgupowali? A juz mi sie wydawalo, ze
    > debilna moda na holdingi i grupy masci wszelakiej minela.

    ? A po czym tak uznales?

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 4. Data: 2005-02-14 13:28:52
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Bartol Partol" <bartolpartol@gazeta.> napisał w wiadomości

    > Ło matko, ci tez sie kapitalowo zgupowali? A juz mi sie wydawalo, ze
    > debilna moda na holdingi i grupy masci wszelakiej minela.

    Minela?
    U nasz to chyba sie dopiero zaczyna.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 5. Data: 2005-02-14 13:38:29
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    > ? A po czym tak uznales?

    No mialem jakos tak wrazenie, ze jakos tak mniej o grupach sie mowi. Bo
    jeszcze niedawno, to normalnych firm nie bylo, tylko halding taki, grupa
    taka itd. Hmmmm.

    Bartol

  • 6. Data: 2005-02-14 13:39:11
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Bartol Partol napisał(a):

    > No mialem jakos tak wrazenie, ze jakos tak mniej o grupach sie mowi. Bo
    > jeszcze niedawno, to normalnych firm nie bylo, tylko halding taki, grupa
    > taka itd. Hmmmm.

    Wiesz, że mówisz od rzeczy?

  • 7. Data: 2005-02-14 13:39:24
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Slawek Kos napisał:

    > Minela?
    > U nasz to chyba sie dopiero zaczyna.

    Koniec swiata. Chyba tez sie zgrupuje holdingowo w kapitale wlasnym.

    Bartol

  • 8. Data: 2005-02-14 13:44:37
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Wojciech Nawara napisał:

    > Wiesz, że mówisz od rzeczy?

    Mozliwe. To chyba przez te cholerna grype.

    Bartol