  • 1. Data: 2004-12-04 23:05:01
    Temat: Wymiana pieniedzy
    Od: "B@rt" <c...@w...pl>

    Witam
    mam pobrudzona 100$ i nie chcieli mi jej w banku przyjac,pytanie brzmi czy
    jest jakas instytucja ktora mi ten banknot wymieni?
    Thx
    Bart

  • 2. Data: 2004-12-05 04:59:48
    Temat: Re: Wymiana pieniedzy
    Od: "Krab" <_...@k...pl__>

    Użytkownik "B@rt" <c...@w...pl> napisał w wiadomości
    > mam pobrudzona 100$ i nie chcieli mi jej w banku przyjac,pytanie brzmi czy
    > jest jakas instytucja ktora mi ten banknot wymieni?

    bank jest jedyna instytucja, ktora ma to zapewnic, iczywisciu po odkrojeniu
    kawalka dla siebie, czyli za oplata

  • 3. Data: 2004-12-05 09:22:51
    Od: "ak" <o...@i...pl.invalid>

    Użytkownik "Krab" <_...@k...pl__> napisał w wiadomości

    > bank jest jedyna instytucja, ktora ma to zapewnic, iczywisciu po
    odkrojeniu
    > kawalka dla siebie, czyli za oplata

    kiedys(około 2 lat temu) urocza pani w BPH, odmowiła przyjecia banknotu.
    poniawaz nie byl w dobrym stanie. no fakt bankowy stan to, to nie był -
    ale nazwałbym ze byl w stanie normalnym. za kilka dni poszedł w kantorze
    bez zadnego problemu.

    pozdr
    alke

  • 4. Data: 2004-12-05 09:36:19
    Od: "Marcin" <n...@x...pl>

    A tak wogole to bank ma prawo odmowic przyjecia banknotu jezeli jest on w
    normalnym stanie ? Bo chyba w sklepie nie maja prawa odmowic a jak to w
    bankach jest ?

    Marcin

  • 5. Data: 2004-12-05 09:55:18
    Od: "PrzemB" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marcin" <n...@x...pl> napisał w wiadomości
    |A tak wogole to bank ma prawo odmowic przyjecia banknotu jezeli jest on w
    | normalnym stanie ? Bo chyba w sklepie nie maja prawa odmowic a jak to w
> [...]

    Jeśli jest to polski banknot to bank nie może odmówic.
    Inna sprawa ze zniszczonymi banknotami innych krajów. Najczęściej bank
    bierze banknot od klienta wysyła do danego kraju i czeka na kasę dla niego.
    Pobiera wcześniej koszty na korespondencję i swoją prowizję. Nie zawsze jest
    to opłacalne. :-(

    Pozdr
    PrzemB