  • 1. Data: 2004-12-04 15:35:10
    Temat: Kartę wypukłą gdzie dostać
    Od: "Adrian" <z...@o...pl>

    Witam.

    Potrzebuje dostać kartę, którą mógłbym płacić w internecie, czyli może to
    być nawet debetowa wypukła.
    W którym banku mogę taką dostać (najlepiej w USD). Nadmieniam, iż będąc
    studentem, nie posiadam dochodu.

    Śmieszy mnie to, iż trudno taką kartę w ogóle zdobyć osobie niepracującej na
    stałe.
    W Stanach dostałem Vise Gold od ręki (i debetową i kredytową), a w Polsce
    robią problemy.

    Pozdrawiam :)

  • 2. Data: 2004-12-04 15:37:01
    Temat: Re: Kartę wypukłą gdzie dostać
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Adrian <z...@o...pl> wrote:
    > Potrzebuje dostać kartę, którą mógłbym płacić w internecie, czyli
    > może to być nawet debetowa wypukła.
    > W którym banku mogę taką dostać (najlepiej w USD). Nadmieniam, iż
    > będąc studentem, nie posiadam dochodu.

    Inteligo - standardowa karta do konta VE umozliwia placenia w necie

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 3. Data: 2004-12-04 20:21:41
    Od: Peet <w...@o...pl>

    > Inteligo - standardowa karta do konta VE umozliwia placenia w necie

    Z tego co wiem to jest to jedyna karta debetowa którą można płacić w
    internecie jak zwykłą kartą kredytową.

  • 4. Data: 2004-12-04 21:16:57
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Adrian wrote:

> [...]
    > stałe.
    > W Stanach dostałem Vise Gold od ręki (i debetową i kredytową), a w Polsce

    Kto ci od ręki w Stanach wydał kartę kredytową bez historii kredytowej?
    Chyba coś naciągasz.

  • 5. Data: 2004-12-04 22:13:37
    Temat: Re: Kartę wypukł? gdzie dostać
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Sat, 4 Dec 2004 16:35:10 +0100, użyszkodnik "Adrian" <z...@o...pl>
    napisał:

> [...]
    > stałe.
    > W Stanach dostałem Vise Gold od ręki (i debetową i kredytową), a w Polsce

    bo tam nie ma takich problemow ze sciagalnoscia wierzytelnosci jak w
    Polsce

    --
    futszaK
    598339018 601061867

  • 6. Data: 2004-12-04 22:36:31
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl>

    Adrian napisał(a) w wiadomości: ...
    >Potrzebuje dostać kartę, którą mógłbym płacić w internecie, czyli może to
    >być nawet debetowa wypukła.
    >W którym banku mogę taką dostać (najlepiej w USD). Nadmieniam, iż będąc
    >studentem, nie posiadam dochodu.

    VC w Pekao SA, chyba 10$/rok, złotówkowa 40zł/rok. Nie od ręki a za
    2 tygodnie. Możliwość wydania "ekspresowego" za 100 albo 200zł.
    Nieco wcześniej był wątek karta "wypukła"

  • 7. Data: 2004-12-04 22:40:37
    Od: "Adrian" <z...@o...pl>

    Wells Fargo - czyli zdaje się najstarszy bank w USA

  • 8. Data: 2004-12-04 23:17:07
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    witek <w...@g...pl.spam.invalid> writes:

    > Kto ci od ręki w Stanach wydał kartę kredytową bez historii kredytowej?

    Kazdy kiedys wzial pierwszy kredyt...

    MJ

  • 9. Data: 2004-12-04 23:17:41
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W archiwum grupy. To pytanie wraca doslownie co kilka dni.

    MJ

  • 10. Data: 2004-12-04 23:28:20
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl>

    Użytkownik "Adrian" <z...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam.
    >
    > Potrzebuje dostać kartę, którą mógłbym płacić w internecie, czyli może to
    > być nawet debetowa wypukła.

    e-karta mBanku jest super.

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    k...@X...pl <wytnij XX i zbedna kropke gdy bedziesz pisać