  • 1. Data: 2002-11-10 12:21:48
    Temat: Wyklad: "Budowa marki mBanku i komunikacja z rynkiem"
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Mysle, ze moze sie przydac? Ja sam sie z pewnoscia wybiore! :)
    Wiecej informacji u organizatora: Michal Sierakowski m...@w...onet.pl.

    "Budowa marki mBanku i komunikacja z rynkiem".

    20 listopada, godz. 12:15
    AULA B17
    Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego
    ulica Jagiellońska 59, Warszawa

    Wyklad poprowadzi ni mniej ni wiecej a dr Wojciech Bolanowski - doradca
    mBanku! :)

    Pozdrawiam serdecznie!

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankow

  • 2. Data: 2002-11-10 13:27:24
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > Mysle, ze moze sie przydac? Ja sam sie z pewnoscia wybiore! :)

    Bylem na jednym z tych co byly w Poznaniu - bardzo fajnie bylo :-)
    BTW, moj znajomy wygral jeszcze mKubek :-))) tyle tylko, ze
    rocznicowy a nie ten zwykly. No ale zawsze :-))

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 3. Data: 2002-11-10 14:54:33
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    napisał w wiadomości news:aqlj57$fq0

    > Wyklad poprowadzi ni mniej ni wiecej a dr Wojciech Bolanowski - doradca
    > mBanku! :)

    Tak z ciekawosci ten doktorat to z medycyny czy z bankowosci?

    Karol

  • 4. Data: 2002-11-10 15:14:05
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Tak z ciekawosci ten doktorat to z medycyny czy z bankowosci?

    Z medycyny :)

  • 5. Data: 2002-11-10 15:15:47
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Ale wlasnie - o "jakosci" umyslu WB swiadczyc mze Twoje pytanie ;) A doktor
    to doktor ;) moze byc od lokomotyw. W przypadku Wojtka - jak widac sprawdza
    sie hi hi hi - kto go slyszal na zywo - ten musiprzyznac, ze jest niezly. Co
    prawda ma swoje humory i takie tam, ale fachowcem jest i basta! :)

  • 6. Data: 2002-11-10 15:18:10
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    napisał w wiadomości news:aqlt20$64o$1@news.onet.pl...
> [...]
    Co
    > prawda ma swoje humory i takie tam, ale fachowcem jest i basta! :)

    Dla mnie to on bedzie fachowcem jak wprowadzi konta w mBanku "<13".

    Karol

  • 7. Data: 2002-11-10 15:41:44
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Dla mnie to on bedzie fachowcem jak wprowadzi konta w mBanku "<13".

    Ale nie wiem, czy jest to mozliwe ze wzgledow prawnych? (ogolnych a nie
    checi mBanku)

  • 8. Data: 2002-11-10 15:47:04
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > Ale nie wiem, czy jest to mozliwe ze wzgledow prawnych? (ogolnych a nie
    > checi mBanku)
    A co to zanczy "wprowadzi konta w mBanku "<13" ?
    KJ

  • 9. Data: 2002-11-10 16:05:26
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > A co to zanczy "wprowadzi konta w mBanku "<13" ?

    No dla osob w wieku 1 miesioac do 13 lat? :)

  • 10. Data: 2002-11-10 17:25:19
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    napisał w wiadomości news:aqluio$94p$1@news.onet.pl...

    > Ale nie wiem, czy jest to mozliwe ze wzgledow prawnych? (ogolnych a nie
    > checi mBanku)

    A niby co zabrania?
    Tylko nie pisz, ze KC lub PB.

    Karol