  • 1. Data: 2002-11-09 21:47:34
    Temat: Jeszcze raz -Obligacje Pekao SA Zysk bez Ryzyka
    Od: "mill" <m...@p...wp.pl>

    Co sądzicie o tych obligacjach ?
    Warto ?

    Mam właśnie wolne 12000 - 15000 zł. Poradźcie gdzie je najlepiej ulokować
    (max. 1,5 - 2 lata)

    Pozdr. mill

  • 2. Data: 2002-11-10 09:04:20
    Temat: Re: Jeszcze raz -Obligacje Pekao SA Zysk bez Ryzyka
    Od: z...@p...onet.pl

    polecam, www.gtfi.pl , bo tam jestem od 2 miesięcy.

  • 3. Data: 2002-11-10 09:06:20
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:6fa3.00001105.3dce2114@newsgate.onet.pl, Użytkownik wrote:

    > polecam, www.gtfi.pl , bo tam jestem od 2 miesięcy.

    argument nie do odparcia :)))

    Ale faktycznie GTFI radzi sobie bardzo dobrze i nie traci rozpędu.

  • 4. Data: 2002-11-10 15:11:29
    Od: w...@k...net.pl (WOJSAL)

    Szanowny(a) mill napisal(a) Sat, 9 Nov 2002 22:47:34 +0100:
    >Co sądzicie o tych obligacjach ?
    >Warto ?
    >
    >Mam właśnie wolne 12000 - 15000 zł. Poradźcie gdzie je najlepiej ulokować
    >(max. 1,5 - 2 lata)

    Trudno podac uniwersalne rady: to bowiem zalezy od
    twoich osobistych parametrow (sklonnosc do ryzyka,
    Twoje zadluzenie itp) Poza tym w tak dlugim horyzoncie
    czasowym moze sie wiele zmienic.

    Jesli idzie o mnie, to ja bym skrocil horyzont
    czasowy i zastanawial sie jakie akcje kupic
    by szybko je sprzedac. Ale to akurat nie kazdemu
    musi pasowac.

    WOJSAL (Wojciech Sałata)