  • 1. Data: 2002-11-09 19:10:48
    Temat: rajfi KK dluzszy gp ?
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    czy ktos widzial reklame KK rajfiego w tv ? Czy mi sie wydawalo, ze podali
    ze gp na KK wynosi_58_dni ???

  • 2. Data: 2002-11-09 19:26:05
    Temat: Re: rajfi KK dluzszy gp ?
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    On Sat, 9 Nov 2002 20:10:48 +0100, "Witek" <w...@p...onet.fi> wrote:

    >czy ktos widzial reklame KK rajfiego w tv ? Czy mi sie wydawalo, ze podali
    >ze gp na KK wynosi_58_dni ???
    Wow ... na stronie widzialem ze mniej.
    Ale nie maja wielkich wymagan, bo infolinia mi powiedziala ze starcza
    2000 _brutto_/mc.

    pzdr,
    Dentarg

    --
    Moje CV online - http://dentarg.it64.com
    UIN: 15071179 | GG: 504206

  • 3. Data: 2002-11-10 00:04:17
    Od: "janko" <m325@o2._NO_SPAM_.pl>

    > Ale nie maja wielkich wymagan, bo infolinia mi powiedziala ze starcza
    > 2000 _brutto_/mc.

    oraz podpisanie zobowiazania _pracodawcy_ do potracania naleznosci z tytulu
    splat kredytu z pensji na zadanie banku.