  • 1. Data: 2016-06-23 17:17:36
    Temat: Wyjdą, nie wyjdą...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Czy Brytyjczycy wyjdą? [na ulice, aby świętować śmierć UE]

    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/......

  • 2. Data: 2016-06-23 20:17:33
    Temat: Re: Wyjdą, nie wyjdą...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" napisał w
    >Czy Brytyjczycy wyjdą? [na ulice, aby świętować śmierć UE]

    Jak jedni wyjda swietowac, a drudzy wyjda sie upic z rozpaczy, to moze
    niezla bitwa byc :-)

    Ciekawe po ile funt jutro bedzie ... a po ile franek :-)

    J.

  • 3. Data: 2016-06-23 21:04:51
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-06-23 o 20:17, J.F. pisze:
    > Ciekawe po ile funt jutro bedzie ... a po ile franek :-)

    Słyszałem że oba spadają :-)
    To z radości czy ze smutku?

  • 4. Data: 2016-06-23 23:18:09
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

> [...]
    > niezla bitwa byc :-)
    >
    > Ciekawe po ile funt jutro bedzie ... a po ile franek :-)

    EUR/CHF +1.1% w parę minut...

    a.

  • 5. Data: 2016-06-24 00:10:44
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    http://tvn24bis.pl/

    --
    animka

  • 6. Data: 2016-06-24 04:55:09
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 6/23/2016 1:17 PM, J.F. wrote:
> [...]
    > niezla bitwa byc :-)
    >
    > Ciekawe po ile funt jutro bedzie ... a po ile franek :-)

    USD po 4 zl, euro po 4.47 , CHF 4.15 funt leci na łeb na szyje: 5.49

    ciekawe co teraz z frankowiczami zrobia.

  • 7. Data: 2016-06-24 06:00:12
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Artur Miller n...@n...com ...

    > EUR/CHF +1.1% w parę minut...

    Ale pohandlowac nie da rady - na aliorze spready po 30 groszy i wecej.
    Dolar niby po 4,13 ale sprzedac mozna po 3,80...

  • 8. Data: 2016-06-24 06:13:57
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 6/23/2016 11:00 PM, Budzik wrote:
    > Użytkownik Artur Miller n...@n...com ...

    > Ale pohandlowac nie da rady - na aliorze spready po 30 groszy i wecej.
    > Dolar niby po 4,13 ale sprzedac mozna po 3,80...

    No to wyszlismy.
    Kupowalem dolary po 3 wiec teraz w zasadzie mi wisi czy 3.8 czy 3.9.

  • 9. Data: 2016-06-24 07:08:21
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-06-24 o 04:55, witek pisze:
    > ciekawe co teraz z frankowiczami zrobia.

    Wszystko będzie dobrze. Przyszłość jest piękna.

    Tak patrzyłem przed snem w tvny i byłem utwierdzany w przekonaniu że
    skoro inwestorzy są spokojni to wyjścia nie będzie. Cwaniaki jedne :-)
    A jednak się udało.
    Kolej teraz na inne państwa.
    Teraz pomyślmy kiedy i jak najlepiej finansowo wymigać się z tego
    kołchozu :-)

  • 10. Data: 2016-06-24 07:57:37
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    W dniu 2016-06-24 o 07:08, z pisze:

> [...]
    > A jednak się udało.
    > Kolej teraz na inne państwa.
    > Teraz pomyślmy kiedy i jak najlepiej finansowo wymigać się z tego

    i zrobić nowy? Nowy Wielki Wszechzwiązek Radziecki?

    a.