  • 1. Data: 2016-06-24 09:37:48
    Temat: kursy walut
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Przespalem, a moze byla okazja zarobic ...

    Jak to jest ?
    Bzwbk zrobil tabele o 7:29. Mbank o 8:00 jeszcze nie mial, o 8:05
    jeszcze nie, o 8:10 juz opublikowal w aplikacji, niby z godz 8:00.

    Da rade zrobic w nocy wymiane, czy nasze banki po staremu - prosze
    podpisac umowe wymiany, kurs podamy panu pozniej ?

    J.

  • 2. Data: 2016-06-24 11:09:12
    Temat: Re: kursy walut
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Podobno w IKA można 24/7, ale nie testowałem. Na pewno też kursy lepsze niż
    gdziekolwiek indziej - jedyny minus to brak konta oszczędnościowego, z którego można
    w razie potrzeby wziąć PLN (chyba że ma się takie w aliorze lub różowym T - i jeśli
    przelewy z IKA też chodzą 24/7 - tego nie wiem i raczej nie mam zamiaru sprawdzać).

  • 3. Data: 2016-06-24 20:00:18
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

> [...]
    >
    > Da rade zrobic w nocy wymiane, czy nasze banki po staremu - prosze
    > podpisac umowe wymiany, kurs podamy panu pozniej ?

    cinkciarz czy alior działają cała dobe.
    Co prawda w alirze na noc i weekend zwiekszaja spread ale wymianiac mozna.

  • 4. Data: 2016-06-24 21:15:46
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2016-06-24 o 20:00, Budzik pisze:

    > cinkciarz czy alior działają cała dobe.
    > Co prawda w alirze na noc i weekend zwiekszaja spread ale wymianiac mozna.

    jak się szał z rana zrobił to na cinkciarza nie można się było
    zalogować, celowe działanie czy może aż takie wielkie zainteresowanie
    było i serwery nie dały rady?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2016-06-24 21:29:48
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    7.0.0.1...
    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    >cinkciarz czy alior działają cała dobe.
    >Co prawda w alirze na noc i weekend zwiekszaja spread ale wymianiac
    >mozna.

    I jaki zrobili spread wczoraj ?

    A inne banki ?
    Da sie zlecic w nocy przelew z konta zlotowkowego na walutowe, czy
    realizacja dopiero o 8 rano, po kursie z tabeli ?

    Ciekawe, kto tam w banku czuwa, zeby przed otwarciem tabela byla dobra
    :-)

    J.

  • 6. Data: 2016-06-24 23:00:09
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > I jaki zrobili spread wczoraj ?

    W aliorze duzy, w ktoryms momencie było nawet 40gr.
    Widac to zresztą w hisotrii.

    W cinkciarzu podobno nie było az tak wysoko.

  • 7. Data: 2016-06-25 12:27:23
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 24 Jun 2016 21:00:09 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):
    > Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > W aliorze duzy, w ktoryms momencie było nawet 40gr.
    > Widac to zresztą w hisotrii.

    Teraz juz chyba tylko tygodniowa dostepna, tam mniejsze.

    No, to ciekawosc mnie gryzie - maja czlowieka, ktory czuwa nad
    kursami, automat sprawdzajacy na forexie, czy w oparciu o wlasne
    transakcje ...

    J.

  • 8. Data: 2016-06-28 08:04:21
    Od: janek z pola <a...@e...pl>

    J.F. wrote:

> [...]
    >
    > No, to ciekawosc mnie gryzie - maja czlowieka, ktory czuwa nad
    > kursami, automat sprawdzajacy na forexie, czy w oparciu o wlasne

    Ja myślę, że tabela kursowa banku jest ustalana w oparciu o transakcje pana
    Henia z portierni, ponieważ pan Henio pracuje całą noc i jego transakcje są
    po prostu najbardziej wiarygodne pod względem kursu. Czyli trzecia wskazana
    przez Ciebie opcja.

    Wiadomo, że poza panem Heniem z portierni jeszcze pracuje w nocy infolinia,
    ale to są studenci głównie - to co oni mogą wiedzieć o wymianie walut? Cała
    reszta pracowników banku (poza panem Heniem z portierni oraz studentami z
    infolinii) przychodzi do pracy najwcześniej o godzinie 07:00 - zresztą pan
    Henio i tak by nikogo wpuścił wcześniej.

    --
    Wysłane z pola.