  • 41. Data: 2016-08-29 20:13:20
    Temat: Re: Wyciek z PESELa - co można zrobić?
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 29-08-16 o 13:56, Kris pisze:

    > To niech w sądzie udowodni że to ty wziąłeś kredyt i że to Twój podpis jest na
    umowie.

    Tyle, że wiele problemów narobiły Bankowe Tytuły Egzekucyjne. Kiedyś
    banki były ostoją wiary w rzetelność. Potem przyszły różne afery, a
    prawo nie nadążyło za tym.

  • 42. Data: 2016-08-29 20:49:55
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-08-27 o 21:17, Kris pisze:
    > A skąd wniosek o blokowaniu dowodów? Nikt tego nie sugerował
    > Zerknij co to alert BIK

    Coś mi tu śmierdzi. Alert BIK nie jest darmowy.
    Jest promocja ale takie promocje to mi bardzo śmierdzą
    Psipadek :-)

    PS. Wiem jestem przewrażliwiony ale do jasnej cholery przecież ja płacę
    podarki żeby moje dane państwo strzegło.
    Wiem że banki mnie okradną jak tylko takie dane dostaną i będę mógł
    sobie walczyć latami w sądach bo są"cfane"
    Trafia mnie już...

  • 43. Data: 2016-08-29 23:18:33
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "z" 57c483d8$0$15206$6...@n...neostrada.pl

    > PS. Wiem jestem przewrażliwiony ale do jasnej cholery
    > przecież ja płacę podarki żeby moje dane państwo strzegło.

    I strzeże -- bywa, że przed Tobą samym.
    Komornicy to państwo -- przed sobą nie strzegą.

    IMO jedynym słusznym rozwiązaniem systemowym jest
    (zaproponowany prze Kukiza) program Cela+. Problemem
    może być IMO jedynie źródło finansowania tego programu.

    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/......

  • 44. Data: 2016-08-30 12:10:31
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    marek napisał(a) :
    > Użytkownik "Robert Tomasik" napisał w wiadomości grup
    pl...

    > Ależ tak to działa. Gdy klient podnosi, że nie podpisywał umowy, to się
    > robi grafologię. Problemem pozostaje dalsze przetwarzanie danych pomimo
    > stwierdzenia, że to nie ten klient. To wymaga ogarnięcia.
    >
    > a co w sytuacji gdy umowa nie ma w ogóle podpisu?
    > np.: zakladam konto na przelew 1,0 PLN potwierdzający tożsamość, a następnie
    > uruchamiam kredyt odnawialny ....
    > jak udowodnić ze to nie ja zrobiłem - tu nie było nigdy żadnych podpisów...

    Cytuj jak człowiek, OK?

    --
    Zbyszek
    PGP key: 0xE09DDDC1

  • 45. Data: 2016-08-30 12:22:11
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-08-28 o 10:32, marek pisze:
> [...]
    > następnie uruchamiam kredyt odnawialny ....
    > jak udowodnić ze to nie ja zrobiłem - tu nie było nigdy żadnych podpisów...

    To nie ty masz udowadniać, że nie zrobiłeś, tylko wierzyciel ma
    udowodnić, że to ty zawarłeś umowę.

    --
    Liwiusz

  • 46. Data: 2016-08-30 13:33:38
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Dla uzyskania nakazu zapłaty niczego nie trzeba udowadniać niestety.
    I tak się zachachmęci z adresami, że o Twoim nieistniejącym rzekomym długu dowiesz
    się z zajęcia rachunków (wszystkich na raz).
    Jak będziesz akurat np. za granicą (a kto bogatemu zabroni) lub w szpitalu (na to
    akurat w PRL-bis szczęśliwie marne szanse) to może być ciekawie.

    -----

  • 47. Data: 2016-08-30 14:04:12
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-08-30 o 13:33, ąćęłńóśźż pisze:
    > Dla uzyskania nakazu zapłaty niczego nie trzeba udowadniać niestety.
    > I tak się zachachmęci z adresami, że o Twoim nieistniejącym rzekomym długu dowiesz
    się z zajęcia rachunków (wszystkich na raz).

    Znowu przytaczasz jakieś nieaktualne rzeczy. Czytasz tę grupę, więc
    powinieneś już się dokształcić w przedmiocie tego, jak sądy sprawdzają
    adres przed nadaniem klauzuli.

    > Jak będziesz akurat np. za granicą (a kto bogatemu zabroni) lub w szpitalu (na to
    akurat w PRL-bis szczęśliwie marne szanse) to może być ciekawie.

    A to już nie na temat, bo mówimy o tym na kim spoczywa ciężar dowodu w
    postępowaniu cywilnym, a nie jak przywrócić termin na wniesienie środka
    zaskarżenia.

    --
    Liwiusz

  • 48. Data: 2016-08-30 14:47:26
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Znowu przytaczasz jakieś nieaktualne rzeczy. Czytasz tę grupę, więc
    >powinieneś już się dokształcić w przedmiocie tego, jak sądy
    >sprawdzają adres przed nadaniem klauzuli.

    Biorac pod uwage ilosc osob niezameldowanych pod adresem zamieszkania,
    to nadal moze byc dobry sposob.

    >A to już nie na temat, bo mówimy o tym na kim spoczywa ciężar dowodu
    >w postępowaniu cywilnym, a nie jak przywrócić termin na wniesienie
    >środka zaskarżenia.

    Korzystajac z wakacji mozna by jednak taka masowke uruchomic, i liczyc
    na to, ze choc pare procent pozwow sie zrealizuje.

    J.

  • 49. Data: 2016-08-30 15:04:45
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-08-30 o 14:47, J.F. pisze:

    > Biorac pod uwage ilosc osob niezameldowanych pod adresem zamieszkania,
    > to nadal moze byc dobry sposob.

    Na osoby robiące sobie krzywdę na swoje chcenie nic nie poradzimy.

    > Korzystajac z wakacji mozna by jednak taka masowke uruchomic, i liczyc
    > na to, ze choc pare procent pozwow sie zrealizuje.

    Teoretyzowanie. Jeden sąd wyda nakaz w 3 dni, drugi w pół roku, nie
    wstrzelisz się. Wakacje nic nie zmienią.

    --
    Liwiusz

  • 50. Data: 2016-08-30 18:13:49
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Właśnie obalałem nakaz z 2005 z klauzulą z 2007.
    Rzekomy "dłużnik" dowiedział się o sprawie z zajęcia mu wszystkich rachunków (a kto
    komornikowi zabroni), karty przestały działać ("słynny" z zawieszania działania kart
    bank obecnego nomen-omen wicepremiera, "środki nie sa zajęte idź se Pan do oddziału w
    godzinach pracy").
    Kredyt Inkaso "podhodowało" sobie przez 9 lat (odsetki od nieistniejącego długu).
    Jak obliczyłem, gdyby tamten sąd przeznaczył jeden etat referendarza na obsługę tylko
    wniosków tego "wierzyciela", to na jedną sprawę (wydanie nakazu) przypadała 1 minuta
    37 sekund, czasy przedelektryczne
    A wiesz jak te sq...syny uzasadniały właściwość sądu w Pipidówie Górnej (siedziba
    "wierzyciela" w W-wie, spółka giełdowa bodajże)?
    Prowadzeniem rachunku bankowego wierzyciela w tejże Pipidówie (z powołaniem na jakieś
    od czapy orzeczenie SA czy SN dotyczące spłaty zobowiązania klienta wobez zakładu
    energetycznego).
    Na wniosek o przekazanie sprawy wg właściwości do W-wy zero odpowiedzi, a co tam sąd
    się będzie fatygował odpowiadaniem na wnioski zakłócające tak intensywną wydajną
    pracę.
    Sędzia, która w 2005 wydała ten nakaz w całą minutę trzydzieści dziewięć sekund jest
    obecnie przewodniczącą wydziału.
    Do tegoż sądu wpływało kilka baniek rocznie z samych wpisów (gdyby każdy wpis po
    zaledwie 30 zł).
    Zażądałem od prezesa tego sądu w trybie ustawy o dostępie do informacji wykazu
    wszystkich spraw z powództwem tego "wierzyciela" za rok xxx.
    Prezes odmówił, ponieważ jak sam prezes uzasadniał "musiałby przeznaczyć kilka osób
    przez kilka lat tylko do przygotowania odpowiedzi na wniosek o dostęp do informacji
    kilkudziesięciu tysięcy spraw" (dostałem płytę CD z wykazem wszystkich sygnatur
    spraw, i to tylko za jeden wnioskowany przeze mnie rok).
    I co, nie mamy czarnej sądowo-komorniczej mafii???

    -----