  • 51. Data: 2016-08-30 18:15:27
    Temat: Re: Wyciek z PESELa - co można zrobić?
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Koledze taki afront?

    -----
    > drugi w pół roku

  • 52. Data: 2016-08-30 18:25:27
    Od: Kris <k...@g...com>

    .

    > Korzystajac z wakacji mozna by jednak taka masowke uruchomic, i liczyc
    > na to, ze choc pare procent pozwow sie zrealizuje.
    W dwa tygodnie się nie zmieszczą a mało kto na dłużej wyjeżdżą pewnie
    No i juz po sezonie wakacyjnym prawie.

  • 53. Data: 2016-08-30 20:41:38
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" nq29po$9s4$...@n...news.atman.pl

    > "z" 57c483d8$0$15206$6...@n...neostrada.pl

    > I strzeże -- bywa, że przed Tobą samym.

    Niekoniecznie mam wgląd w dokumentację medyczną
    dotyczącą stanu mojego zdrowia oraz leczenia mnie.
    JF nawet pochwala takie strzeżenie.

    > Komornicy to państwo -- przed sobą nie strzegą.

    Zbyt lapidarnie/lakonicznie?

    Komornicy pozyskali informację zgodnie z prawem, czym wzbudzili
    podejrzenia i ogólny popłoch (serwery BIKu nie poradziły sobie
    z natłokiem wrażeń), czyli w polskim społeczeństwie funkcjonuje
    mniemanie (pogląd) jakieś takie:

    komornik==zbrodniarz/bandyta/złodziej/rabuś/zbir

    Takie mniemanie ma swoje podłoże -- komornicy są w tym kraju
    rzeczywiście przestępcami. Najlepszym wyjściem jest oczyszczenie
    środowiska komorniczego poprzez eliminację zbirów, w czym
    pomocne mogą być programy Cela+ oraz Szubienica+.

    > IMO jedynym słusznym rozwiązaniem systemowym jest
    > (zaproponowany prze Kukiza) program Cela+. Problemem
    > może być IMO jedynie źródło finansowania tego programu.

    Samo pozyskanie informacji przez komorników nie jest przestępstwem.
    Dopiero wykorzystanie tej informacji ***może być*** przestępstwem.
    Może być -- czyli z góry założono, że komornicy pozyskali informację
    w celu dokonania przestępstwa.

    Równie dobrze można by podejrzewać komorników bez tego pozyskania.

    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,

  • 54. Data: 2016-08-30 22:09:09
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-08-30 o 18:13, ąćęłńóśźż pisze:
    > Właśnie obalałem nakaz z 2005 z klauzulą z 2007.

    Jak ci zaczną klienci do biura pisania podań przychodzić z bardziej
    aktualnymi sprawami, to wtedy, już pewnie koło 2025r. zaczniesz kojarzyć
    jak to jest teraz.

    --
    Liwiusz