  • 1. Data: 2003-04-04 06:08:17
    Temat: Wyciągi miesięczne w mBanku
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    Jak wygladają wyciągi papierowe w mBanku.
    Są sczegółowe (nr rachunku, tytul przelewu, Nazwisko/Nazwa , adres) , czy
    tak samo enigmatyczne jak historia rachunku na ekranie komputera.

  • 2. Data: 2003-04-04 11:47:44
    Temat: Re: Wyciągi miesięczne w mBanku
    Od: "Grzesiek S." <g...@p...onet.pl>

    > Jak wygladają wyciągi papierowe w mBanku.
    > Są sczegółowe (nr rachunku, tytul przelewu, Nazwisko/Nazwa , adres) , czy
    > tak samo enigmatyczne jak historia rachunku na ekranie komputera.

    nie wiem ale historia na ekranie nie jest enigmatyczna, każda wyświetlona
    operacja to przecież link do szczegółów o niej. To dobre rozwiązanie moim
    skromnym zdaniem. Jak wyobrażasz sobie szczegołowe info na ekranie o
    powiedzmy 50 operacjach.

    --
    Grzesiek S.

  • 3. Data: 2003-04-04 11:58:45
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    "Grzesiek S." <g...@p...onet.pl> wrote in message

    > nie wiem ale historia na ekranie nie jest enigmatyczna,
    Jest potwornie enigmatyczna, ani komu, ani za co

    > każda wyświetlona
    > operacja to przecież link do szczegółów o niej. To dobre rozwiązanie moim
    > skromnym zdaniem.
    Linki niestety na wydruku ' nie rozwijają się w szczegóły'. Ta już jest
    głupio na tym świecie zrobione.

    > Jak wyobrażasz sobie szczegołowe info na ekranie o
    > powiedzmy 50 operacjach.

    Np tak jak w inteligo.
    A historia jest mi potrzebna, żeby wrzucić ' w akta'.
    Drukowanie 50 stron mi się nie usmiecha skoro to samo zmieści się na jednej,
    czy dwóch.
    Z ekranu wydrukować takiej listy się nie da, bo informacje są żadne więc
    dlatego pytam, czy to co się nazywa wyciągiem miesięcznym jest troche
    bardziej szczegółowe, czy też się nadaje do pocięcia na paski i używania
    zamiast...

  • 4. Data: 2003-04-04 12:31:07
    Od: "Grzesiek S." <g...@p...onet.pl>

    czy

    > Linki niestety na wydruku ' nie rozwijają się w szczegóły'. Ta już jest
    > głupio na tym świecie zrobione.

    A czy ja tak twierdze mądralo? - nie wiem jakie są papierowe wydruki w
    mBanku bo ich nie zamawiam.

    > Np tak jak w inteligo.
    A tu z kolei ja mam pytanie: Jakeż to są w Intelligo te wydruki, zawierają
    wszystko te dane co wymieniłeś w pytaniu?

> [...]
    jednej,
    > czy dwóch.
    > Z ekranu wydrukować takiej listy się nie da,

    da sie z tym że klopotliwe to będzie troche.

    bo informacje są żadne więc
    > dlatego pytam, czy to co się nazywa wyciągiem miesięcznym jest troche
    > bardziej szczegółowe, czy też się nadaje do pocięcia na paski i używania
    > zamiast...

    jak już Ci nikt nie odpowie to zadzwoń do mLinii
    Pozdrowionka
    --
    Grzesiek S.

  • 5. Data: 2003-04-04 13:06:06
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    > czy
    >
    > A czy ja tak twierdze mądralo? - nie wiem jakie są papierowe wydruki w
    > mBanku bo ich nie zamawiam.

    To po cholerę odpisujesz jak nie wiesz. Nudzi ci się.

    > A tu z kolei ja mam pytanie: Jakeż to są w Intelligo te wydruki, zawierają
    > wszystko te dane co wymieniłeś w pytaniu?

    Tak.
    Imie nazwisko/nazwa
    ulica/miasto
    numer rachunku
    tytuł przelewu
    data przygotowania przelewu.
    informację, czy jest to zlecenie stałe, czy przelew jednorazowy, czy
    płatność, wpłata, odsetki itp itd
    data wykonania, kwota, saldo po operacji.

    Średnio na stronie mieści mi się 20 przelewów

    > jak już Ci nikt nie odpowie to zadzwoń do mLinii
    > Pozdrowionka

    Zadzwoniłem. Z odpowiedzi wnioskuję, że mLinka też tego wydruku nie
    widziała.
    potem zadzwonię jeszcze raz.

  • 6. Data: 2003-04-04 18:53:25
    Od: "GreG" <g...@N...wp.pl>

    Użytkownik "KK" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Jak wygladają wyciągi papierowe w mBanku.
    > Są sczegółowe (nr rachunku, tytul przelewu, Nazwisko/Nazwa , adres) , czy
    > tak samo enigmatyczne jak historia rachunku na ekranie komputera.

    Witaj.
    Rozumiem, ze masz na mysli taki wydruk do akt, czyli opieczetowany.
    To jedna z wiekszych bezczelnosci tego pseudo-banku dla firm.
    Wyciag nie posiada numeru, nie informuje za jaki okres jest historia
    operacji (!!!) - slowem "latwo" sie ksieguje taki papier...

    A wiec mamy tak:
    W naglowku - "Historia operacji na rachunku" // i nic wiecej !
    Dane banku, dane posiadaczy rachunku, osoby skladajacej dyspozycje, nr
    konta, ktorego operacje dotycza.

    DAlej w tabelce:
    - nr operacji (1-...) // bynajmniej nie nr referencyjny, coby dalej nie dalo
    sie zaksiegowac
    - data ksiegowa
    - data operacji
    - kwota w pln
    - Opis operacji // Wydaje sie, ze nie jest ucinany jak na www
    - saldo po operacji w pln

    Na dole pare stempli.

    Mam nadzieje, ze moj opis ci pomogl. Ciekawe, dlaczego mBank nie zamiesci
    przykladowych wydrukow do wgladu na www. W koncu wielu chcialoby wiedziec,
    za co zaplaci.

    Swego czasu zarowno na ta grupe, jak i na forum mBanku poruszylem wszystkie
    wymienione tu zastrzezenie co do "historii operacji". Wielu zgodzilo sie
    z moimi uwagami. Szkoda tylko, ze mRadni i pracownicy mBanku maja gdzies
    to, by ich mBiznes'owcom ulatwic zycie. Zaden nie zajal stanowiska.
    Wystarczylaby tylko odrobina dobrej woli.
    Cale to towarzystwo jest bardzo aktywne zwlaszcza przy obsludze promocji.
    Ale to nie dziwi.

    Pozdrawiam
    GreG

  • 7. Data: 2003-04-04 19:03:55
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_THIS.krak.eu.org>

    Zainteresuj się programem "mBank Express": http://tgsoft.pl/mbank_ex.htm

    --
    Pozdrowienia

    Krzysztof K. Maj
    (Uwaga na pułapkę w adresie!)

  • 8. Data: 2003-04-04 20:11:15
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_THIS.krak.eu.org> wrote in message

    > Zainteresuj się programem "mBank Express": http://tgsoft.pl/mbank_ex.htm

    Fajne,tylko jak ja mam wchodzić w każdą operację ręcznie, to mi się nie
    chce.
    Chyba jednak Inteligo bije pod tym względem mBank na głowę.
    Ciekawe, który bank pierwszy wprowadzi web service, zaraz zapytamy panią
    mLinkę.

  • 9. Data: 2003-04-05 21:01:41
    Od: "BAH" <b...@k...chip.pl>

    Użytkownik "GreG" <g...@N...wp.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > to, by ich mBiznes'owcom ulatwic zycie. Zaden nie zajal stanowiska.
    > Wystarczylaby tylko odrobina dobrej woli.

    http://www.cafe.mbank.com.pl/php/read.php3?f=1&i=627
    37&t=62327

    BAH

  • 10. Data: 2003-04-05 21:35:27
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    "BAH" <b...@k...chip.pl> wrote in message news:3e8f42c7@news.vogel.pl...
    > Użytkownik "GreG" <g...@N...wp.pl> napisał w wiadomości

    > wszystkie
    >
    > http://www.cafe.mbank.com.pl/php/read.php3?f=1&i=627
    37&t=62327

    > BAH

    No i właśnie dlatego z mBanku puszczę trochę zleceń stałych, które miesiąc w
    miesiąc idą tak samo.
    Natomiast w życiu nie zdecyduję się na podaniu numeru konta dla wpłat, ani
    nie będę realizaował przelewów nieregularnych. Gdzie ja to potem będę
    szukał.
    A na robienie zestawień ręcznie, nie mam czasu ani ochoty.

    Ostatnio na mLinii zadałem pytanie, kiedy mBank zdecyduje się na
    uruchomienie Web Service, ale to chyba jeszcze daleka droga do tego typu
    funkcjonalności.