    From: "KK" <p...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Wyciągi miesięczne w mBanku
    Date: Sat, 5 Apr 2003 23:35:27 +0200

    "BAH" <b...@k...chip.pl> wrote in message news:3e8f42c7@news.vogel.pl...
    > Użytkownik "GreG" <g...@N...wp.pl> napisał w wiadomości

    > wszystkie
    >
    > http://www.cafe.mbank.com.pl/php/read.php3?f=1&i=627
    37&t=62327

    > BAH

    No i właśnie dlatego z mBanku puszczę trochę zleceń stałych, które miesiąc w
    miesiąc idą tak samo.
    Natomiast w życiu nie zdecyduję się na podaniu numeru konta dla wpłat, ani
    nie będę realizaował przelewów nieregularnych. Gdzie ja to potem będę
    szukał.
    A na robienie zestawień ręcznie, nie mam czasu ani ochoty.

    Ostatnio na mLinii zadałem pytanie, kiedy mBank zdecyduje się na
    uruchomienie Web Service, ale to chyba jeszcze daleka droga do tego typu
    funkcjonalności.