    From: "GreG" <g...@N...wp.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Wyciągi miesięczne w mBanku
    Date: Fri, 4 Apr 2003 20:53:25 +0200

    Użytkownik "KK" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:b6j7gm$9jb$1@absinth.dialog.net.pl...
    > Jak wygladają wyciągi papierowe w mBanku.
    > Są sczegółowe (nr rachunku, tytul przelewu, Nazwisko/Nazwa , adres) , czy
    > tak samo enigmatyczne jak historia rachunku na ekranie komputera.

    Witaj.
    Rozumiem, ze masz na mysli taki wydruk do akt, czyli opieczetowany.
    To jedna z wiekszych bezczelnosci tego pseudo-banku dla firm.
    Wyciag nie posiada numeru, nie informuje za jaki okres jest historia
    operacji (!!!) - slowem "latwo" sie ksieguje taki papier...

    A wiec mamy tak:
    W naglowku - "Historia operacji na rachunku" // i nic wiecej !
    Dane banku, dane posiadaczy rachunku, osoby skladajacej dyspozycje, nr
    konta, ktorego operacje dotycza.

    DAlej w tabelce:
    - nr operacji (1-...) // bynajmniej nie nr referencyjny, coby dalej nie dalo
    sie zaksiegowac
    - data ksiegowa
    - data operacji
    - kwota w pln
    - Opis operacji // Wydaje sie, ze nie jest ucinany jak na www
    - saldo po operacji w pln

    Na dole pare stempli.

    Mam nadzieje, ze moj opis ci pomogl. Ciekawe, dlaczego mBank nie zamiesci
    przykladowych wydrukow do wgladu na www. W koncu wielu chcialoby wiedziec,
    za co zaplaci.

    Swego czasu zarowno na ta grupe, jak i na forum mBanku poruszylem wszystkie
    wymienione tu zastrzezenie co do "historii operacji". Wielu zgodzilo sie
    z moimi uwagami. Szkoda tylko, ze mRadni i pracownicy mBanku maja gdzies
    to, by ich mBiznes'owcom ulatwic zycie. Zaden nie zajal stanowiska.
    Wystarczylaby tylko odrobina dobrej woli.
    Cale to towarzystwo jest bardzo aktywne zwlaszcza przy obsludze promocji.
    Ale to nie dziwi.

    Pozdrawiam
    GreG