  • 1. Data: 2003-04-03 21:47:45
    Temat: Kursy walut w Visa International
    Od: "toro" <t...@N...gazeta.pl>

    Serdecznie witam wszystkich.
    Mam zamiar dokonac zakupu w zagranicznej firmie przez Internet z
    wykorzystaniem karty Visa. Ceny sa podane w euro i z tego co wiem to
    zostanie to przeliczone na dolary a potem na zlotowki. Zamiana z dolarow na
    zlotowki jest wg kursu jaki podaje moj bank, ale zamiana na dolary wg kursu
    Visa International. Czy ktokolwiek wskaze mi miejce, najlepiej na
    Internecie, gdzie moge sprawdzic aktualne kursy walut wlasnie w Visa
    International? Niestety na ich stronie nie moglem dotrzec do tych
    wiadomosci. Dzieki za pomoc.

  • 2. Data: 2003-04-03 21:56:52
    Temat: Re: Kursy walut w Visa International
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    toro wrote:
    > kursy walut wlasnie w Visa International? Niestety na ich stronie
    > nie moglem dotrzec do tych wiadomosci. Dzieki za pomoc.

    Niestety nie znjadziesz nigdzie takiej tabeli. Tajne/poufne :(

  • 3. Data: 2003-04-04 07:36:15
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <g...@n...pl>

    > Mam zamiar dokonac zakupu w zagranicznej firmie przez Internet z
    > wykorzystaniem karty Visa. Ceny sa podane w euro i z tego co wiem to
    > zostanie to przeliczone na dolary a potem na zlotowki.
    Niektóre Visy są przeliczane przez euro

  • 4. Data: 2003-04-04 09:54:48
    Od: p l <p...@w...pl>

> [...]
    > zlotowki jest wg kursu jaki podaje moj bank, ale zamiana na dolary wg kursu

    Najśmieszniejsze jest to że robią tak nawet gdy się ma
    subkonta w euro i dolarach.
    Czyste złodziejstwo...

    p l

  • 5. Data: 2003-04-04 10:15:42
    Od: "Marcin Ozdzinski" <m...@W...simplusnet.pl>

    > Najśmieszniejsze jest to że robią tak nawet gdy się ma
    > subkonta w euro i dolarach.
    > Czyste złodziejstwo...

    A karta też jest podpięta do subkonta ?????????