  • 1. Data: 2002-01-27 15:39:20
    Temat: Re: Wybieranie tonowe
    Od: ". : : Krzysztof : : ." <krionixNO@SPAM@wp.pl>

    news:78fe.00000750.3c543778@newsgate.onet.pl...

    > Kiedy dzwoniac do mBanku potrzebny jest telefon z wybieraniem tonowym?
    Ostatnio
    > przy aktywacji listy hasel jednorazowych nie bylo to

    to ja ci wspolczuje..... a moze centrala nie wspiera ? to kup tone dialer za
    10zl od ruskich..

  • 2. Data: 2002-01-27 17:23:05
    Temat: Wybieranie tonowe
    Od: <a...@p...onet.pl>

    Kiedy dzwoniac do mBanku potrzebny jest telefon z wybieraniem tonowym? Ostatnio
    przy aktywacji listy hasel jednorazowych nie bylo to potrzebne. Pytam, bo nie
    mam w domu takiego telefonu i czasem musze dzwonic z miasta.

    Czy do oblokowania kanalu internetowego bedzie potrzebny?

    Gal Antoni

  • 3. Data: 2002-01-27 18:13:37
    Od: <t...@p...onet.pl>

> [...]
    > mam w domu takiego telefonu i czasem musze dzwonic z miasta.
    >
    > Czy do oblokowania kanalu internetowego bedzie potrzebny?

    Potrzeba. Musisz choćby zdefiniować hasło.

    TM

  • 4. Data: 2002-01-28 09:44:47
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    <a...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
    nie
    > mam w domu takiego telefonu i czasem musze dzwonic z miasta.

    Nie no bez jaj - naprawdę problemem jest 25 zł za nowy aparat? Jeśli tak -
    to szczerzę współczuję.

    K. Kowalski

  • 5. Data: 2002-02-01 21:56:09
    Od: "fotech" <u...@f...onet.pl>

    > Czy do oblokowania kanalu internetowego bedzie potrzebny?

    Mam ten sam problem :)
    Jesli dzwonisz pogadac z operatorem - to mozesz wybrac zero przykladajac
    komorke do mikrofonu :)
    Ale kanal inetowy to sie tak nie da raczej - za duzo mozliwosci pomylek.
    Jeli popatrzysz w schemat na www banku , to

  • 6. Data: 2002-02-01 21:59:07
    Od: "fotech" <u...@f...onet.pl>

> [...]
    > Ale kanal inetowy to sie tak nie da raczej - za duzo mozliwosci pomylek.
    > Jeli popatrzysz w schemat na www banku , to

    (ach te palce niewprawne)

    ...to mozesz odblokowac kanal w poltorej minuty - ja to zrobilem na nocnym
    polaczeniu komorkowym.
    Nie wymaga to rozmowy z operatorem - o ile masz kanal telefobicznych aktywny

    Wojtek