  • 1. Data: 2002-01-27 15:39:08
    Temat: mBank: mam eMaxa, chce eKonto
    Od: Sebastian Ujma <s...@c...pl>

    Witam,

    Zalozmy, ze mam w mBanku rachunek eMax i chcialbym otworzyc do niego
    eKonto, czy grupowicze sie orientuja, czy cala procedura otwierania
    konta musi sie powtorzyc czy istnieje jakies uproszczenie?
    pzdr,
    S.

  • 2. Data: 2002-01-27 15:43:18
    Temat: Re: mBank: mam eMaxa, chce eKonto
    Od: "hosi" <h...@w...pl>

    Użytkownik "Sebastian Ujma" <s...@c...pl> napisał w wiadomości

    > Zalozmy, ze mam w mBanku rachunek eMax i chcialbym otworzyc do niego
    > eKonto, czy grupowicze sie orientuja, czy cala procedura otwierania
    > konta musi sie powtorzyc czy istnieje jakies uproszczenie?

    Dzwonisz na mLinie i skladasz dyspozycje zalozenia eKonta.
    Po chwili podaje Ci nr nowego rachunku. Po kilku dniach otrzymasz
    potwierdzenie jego otwarcia.

    --
    Pozdrówka
    hosi

  • 3. Data: 2002-01-27 15:44:47
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Zalozmy, ze mam w mBanku rachunek eMax i chcialbym otworzyc do niego
    > eKonto, czy grupowicze sie orientuja, czy cala procedura otwierania
    > konta musi sie powtorzyc czy istnieje jakies uproszczenie?

    Wtedy dzwonisz i mowiesz ze chcesz eKonto i oni dosylaja ci tylko umowe - a
    jesli dobrze pamietam korzystac mozesz od razu (w kazdym razie nie musisz
    juz wysylac ksero itaie tam)

  • 4. Data: 2002-01-27 17:03:09
    Od: "BAH" <b...@b...pl>

    "AMRA" <a...@a...com> wrote in message

    > Wtedy dzwonisz i mowiesz ze chcesz eKonto i oni dosylaja ci tylko umowe -
    > jesli dobrze pamietam korzystac mozesz od razu (w kazdym razie nie musisz
    > juz wysylac ksero itaie tam)

    Dopóki umowa (podpisana) nie dotrze do mBanku
    można wpłacać i korzystać z odsetek (mniejszych niż na eMax)
    NIE MOŻNA wypłacać (przelewać).
    Ja przelałem na takie rachunek (zakładałem eMAX)
    0,01 PLN i jak mogłem przelać, to wiedziałem, że umowa już dotarła
    (bez dzwonienia na mLinię)

    BAH

  • 5. Data: 2002-01-27 17:10:56
    Od: Sebastian Ujma <s...@c...pl>

    Dzieki wszystkim za info!
    Pozdrawiam,
    S.

  • 6. Data: 2002-01-27 17:11:23
    Od: Sebastian Ujma <s...@c...pl>

    Dzieki wszystkim za info!
    Pozdrawiam,
    S.

  • 7. Data: 2002-01-27 17:15:10
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Tako rzecze a...@a...com:

    > Wtedy dzwonisz i mowiesz ze chcesz eKonto i oni dosylaja ci tylko
    > umowe - a jesli dobrze pamietam korzystac mozesz od razu (w kazdym
    > razie nie musisz juz wysylac ksero itaie tam)

    Wszystko się zgadza, tyle tylko że nie przysyłająci już umowy (takową już
    podpisałeś) a tylko potwierdzenie otwarcia następnego rachunku. Niemniej
    jednak po telefonie i otwarciu rachunku możesz od razu bez ograniczeń z
    niego korzystać.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    "Łatwiej poznać ludzkość niż pojedynczego człowieka"
    Francois La Rochefoucauld