  • 1. Data: 2004-11-02 10:44:14
    Temat: Wszystkie sesje CitibankR Online są zajęte...
    Od: "Adam Iganowicz" <i...@w...pl.won.ze.spamem>

    Witam,
    Czy to jakiś nowy wynalazek Citi?
    Przy próbie wejścia dostaję komunikat:

    Wszystkie sesje CitibankR Online są zajęte. Proszę spróbowć później.

    Coraz bardziej mi się to przestaje podobać...

    Ostatnio zapomnieli jaki język jest w tym kraju urzędowy i w historii
    rachunku próżno już szukać "transakcji zakupu" czy "wypłaty gotówki". Teraz
    my ją już hamerykany bo mamy external internet outgoing transfer, fee-advice
    printing itp....

    AI

  • 2. Data: 2004-11-02 10:56:52
    Temat: Re: Wszystkie sesje CitibankR Online są zajęte...
    Od: Remigiusz Babicz <r...@p...onet.pl>

    Adam Iganowicz wrote:
> [...]
    > my ją już hamerykany bo mamy external internet outgoing transfer, fee-advice

    O Co ci chodzi? "CitibankR Online" to pewnie nazwa aplikacji, której
    właśnie wyczerpał się limit uzytkowników, których może jednocześnie
    obsłużyć (sesje) więc cię o tym informuje. Co najwyżej możesz posarżyć
    się Citi, żeby dokupili trochę sprzętu.

    Może niepodobało Ci się słowo "Online" ale jest to część nazwy własnej.

    reik.