    From: Remigiusz Babicz <r...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Wszystkie sesje CitibankR Online są zajęte...
    Date: Tue, 02 Nov 2004 11:56:52 +0100
    Sender: r...@p...onet.pl@rasco4.raster.krakow.pl

    Adam Iganowicz wrote:
    > Witam,
    > Czy to jakiś nowy wynalazek Citi?
    > Przy próbie wejścia dostaję komunikat:
    >
    > Wszystkie sesje CitibankR Online są zajęte. Proszę spróbowć później.
    >
    > Coraz bardziej mi się to przestaje podobać...
    >
    > Ostatnio zapomnieli jaki język jest w tym kraju urzędowy i w historii
    > rachunku próżno już szukać "transakcji zakupu" czy "wypłaty gotówki". Teraz
    > my ją już hamerykany bo mamy external internet outgoing transfer, fee-advice
    > printing itp....

    O Co ci chodzi? "CitibankR Online" to pewnie nazwa aplikacji, której
    właśnie wyczerpał się limit uzytkowników, których może jednocześnie
    obsłużyć (sesje) więc cię o tym informuje. Co najwyżej możesz posarżyć
    się Citi, żeby dokupili trochę sprzętu.

    Może niepodobało Ci się słowo "Online" ale jest to część nazwy własnej.

    reik.