  • 1. Data: 2002-06-26 09:47:19
    Temat: Wścibstwo banku - czy mają prawo?
    Od: "Katarzyna " <k...@N...poczta.gazeta.pl>

    Od 2 lat spłacamy kredyt w PKO BP. Systematycznie i bez opóźnień. A teraz
    przyszła do nas ankieta z banku w której mammy podać swoje aktualne dochody i
    obciążenia. Po co???????? Rozumiem że to było potrzebne przy przyznawaniu nam
    kredytu ale teraz?????? Z jakiej racji mam takie rzeczy podawać bankowi? Czy
    mogę odmówić????? Poradźcie....

  • 2. Data: 2002-06-26 10:04:10
    Temat: Re: Wścibstwo banku - czy mają prawo?
    Od: KrzysiekPP <_...@c...pl>

> [...]
    > kredytu ale teraz?????? Z jakiej racji mam takie rzeczy podawać bankowi? Czy

    Zajrzyj do swojej umowy, rozdzial pt. Obowiazki kredytobiorcy oraz Warunki
    wypowiedzenia umowy.

    --
    Krzysiek, Krakow, <j...@c...pl>, http://www.ceti.pl/~jimi/

  • 3. Data: 2002-06-26 11:30:09
    Od: "Wojciech Jakobczyk" <N...@c...ci.pwr.SPAM.wroc.pl>

> [...]
    > kredytu ale teraz?????? Z jakiej racji mam takie rzeczy podawać bankowi? Czy

    zobacz co masz w umowie. ja podpisywalem z pkobp kilka miesiecy temu i chyba byl
    zapis o tym ze bank moze zazadac aktualizacji tych danych. co wiecej, powinienem ich
    informowac o wszelkich istotnych zmianach w tej materii.

    wojtek

  • 4. Data: 2002-06-26 13:28:23
    Od: <j...@p...onet.pl>

    hmm Może kolejny bank będzie chciał zweryfikować swój porfel klientów i za
    jakiś czas za ankieta przyjdą decyzje o zmniejszeniu wysokości linii. Zaczyna
    mnie to martwic ponieważ pełny limit jest mi potrzebny corocznie przez 3
    miesiace a potem przez pół roku jestem na plusie. Obecny układ bardzo mi
    pasował.
    pzdr