  • 1. Data: 2002-06-26 10:21:38
    Temat: Czy trzeba upowazniac Millennium do przewalutowania srodkow przy transferze zagranicznym?
    Od: klient <n...@s...pl>

    Czy ktos sie orientuje czy trzeba upowaznic Bank Millennium do
    przewalutowania srodkow wyslanych z zagranicy w USD na konto w Banku
    Millennium prowadzonego w PLN .

    Wiem ze w innych bankach to jest robione automatycznie natomiast nie wiem
    jak jest w Millennium.

    Jezeli tak to jak to zrobic jak najszybciej ?

  • 2. Data: 2002-06-26 12:28:33
    Od: "Ewa" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "klient" <n...@s...pl> napisał w wiadomości news:afc4ji$
    86h$...@f...man.torun.pl...
> [...]
    > jak jest w Millennium.
    >
    > Jezeli tak to jak to zrobic jak najszybciej ?

    do niedawna trzeba było podpisać w dowolnym oddziale zgodę na prze
    walutowanie środków - i to jest najszybszy sposób...

    Pozdrawiam,
    Ewa

  • 3. Data: 2002-06-26 13:29:08
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "klient"
> [...]
    > Millennium prowadzonego w PLN .
    >
    > Wiem ze w innych bankach to jest robione automatycznie (...)

    nie jest to automat - byly tu juz takie pytania o mBank lub Inteligo i pamietam
    odpowiedzi, ze upowaznienie jednorazowe jest potrzebne
    *** blad ***