  • 1. Data: 2004-06-16 17:07:10
    Temat: Wniosek o KK Visa Classic w Mbanku-zaskoczenie
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Witajcie!

    Muszę pochwalić obsługę Mbanku. Przedwczoraj złożyłem wniosek o przyznanie
    Visa Classic i po *jednym* dniu już decyzja. Niesamowite :)

    Liczyłem, ze potrwa to ze dwa tygodnie a tutaj niespodzianka

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 2. Data: 2004-06-16 17:18:27
    Temat: Re: Wniosek o KK Visa Classic w Mbanku-zaskoczenie
    Od: sunwoj <s...@W...op.pl>

    >Muszę pochwalić obsługę Mbanku. Przedwczoraj złożyłem wniosek o przyznanie
    >Visa Classic i po *jednym* dniu już decyzja. Niesamowite :)
    chyba wstepna decyzja? u mnie tez momentalnie to trwalo...

    >Liczyłem, ze potrwa to ze dwa tygodnie a tutaj niespodzianka
    u mnie 2 tyg. trwalo zalatwianie wszytskiego, teraz mija 3 tydzien i
    czekam na karte ktora ma sie zjawic lada chwila w skrzynce pocztowej
    :)

  • 3. Data: 2004-06-16 17:22:29
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Markus Sprungk wrote:

    > Muszę pochwalić obsługę Mbanku. Przedwczoraj złożyłem wniosek o
    > przyznanie Visa Classic i po *jednym* dniu już decyzja.

    No to dla równości ja zganię ;-). Dziewięć dni "szczegółowej weryfikacji",
    dwie rozmowy z "ekspertami" od kart kredytowych - za każdym razem inne
    odpowiedzi na to samo pytanie. Mnie się znudziło czekanie.

    > Niesamowite :)

    Dla nie - nic nowego ;-)

    Bogdan B.

  • 4. Data: 2004-06-16 18:07:27
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    sunwoj napisał(a):

    > chyba wstepna decyzja? u mnie tez momentalnie to trwalo...

    Jak zwał tak zwał. W informacji nie było szczegółów czy to decyzja wstępna
    czy ostateczna ;)

    > u mnie 2 tyg. trwalo zalatwianie wszytskiego, teraz mija 3 tydzien i
    > czekam na karte ktora ma sie zjawic lada chwila w skrzynce pocztowej
    > :)

    Ja się zgłosiłem do Centrum Kredytowego, które "fartem" mam jakieś 200
    metrów od miejsca zamieszkania :)

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 5. Data: 2004-06-16 20:22:34
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Wed, 16 Jun 2004 19:18:27 +0200, w
    <1...@4...com>, sunwoj <s...@W...op.pl>
    napisał(-a):

    > chyba wstepna decyzja? u mnie tez momentalnie to trwalo...

    W Lukasie złożyłem wniosek w oddziale, po godzinie od przyjazdu do pracy
    telefon z informacją. że wniosek rozpatrzony pozytywnie (i to nie była decyzja
    wstępna). 1h vs 24h = 24 do 1 dla Lukasa :)

  • 6. Data: 2004-06-17 09:13:50
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Bogdan B." <b...@h...pl> napisał w wiadomości

    > No to dla równości ja zganię ;-). Dziewięć dni "szczegółowej weryfikacji",
    > dwie rozmowy z "ekspertami" od kart kredytowych - za każdym razem inne
    > odpowiedzi na to samo pytanie. Mnie się znudziło czekanie.

    A ja już czekam półtora miesiąca na rozpoznanie wniosku w Multi, złożyłem
    już dwie reklamacje, ale nic to - nie zrażam się. :)

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 7. Data: 2004-06-17 09:27:27
    Od: "Marcin P." <m...@p...onet.pl>

    > Muszę pochwalić obsługę Mbanku. Przedwczoraj złożyłem wniosek o przyznanie
    > Visa Classic i po *jednym* dniu już decyzja. Niesamowite :)

    PKO BP jest szybsze bo ostatnio przysyła KK nawet BEZ składania wniosku ;)

    --
    Marcin P.
    http://kolej.lodz.pl

  • 8. Data: 2004-06-17 16:24:20
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Tomasz Waszczynski wrote:

    > A ja już czekam półtora miesiąca na rozpoznanie wniosku w Multi,
    > złożyłem już dwie reklamacje, ale nic to - nie zrażam się. :)

    Multi i mBank to nie są jedyne banki, w których dają kartę darmo - ja sobie
    mBank odpuściłem.
    Chyba że ktoś chce do księgi rekordów - to czemu nie ;-)

    Bogdan B.

  • 9. Data: 2004-06-17 17:14:41
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Marcin P. napisał(a):

    > PKO BP jest szybsze bo ostatnio przysyła KK nawet BEZ składania wniosku ;)

    He he. Naprawde? :)

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*