  • 1. Data: 2004-06-16 16:40:19
    Temat: ktory internetowy bank jest najbardziej popularny?
    Od: krzysiek <k...@p...onet.pl>

    - oczywiscie po mBanku i inteligo.....

    ktos ma jakies realne dane?
    chcialoby sie zalozyc jakies ciekawe e konto w koncu a mB ani
    inteligo jakos mi nie podchodzi

    dzieki
    pozdro
    krzys

  • 2. Data: 2004-06-16 16:41:54
    Od: "Michal 'Amra' Macierzynski" <m...@p...pl>

    krzysiek <k...@p...onet.pl> wrote:
    > - oczywiscie po mBanku i inteligo.....
    >
    > ktos ma jakies realne dane?
    > chcialoby sie zalozyc jakies ciekawe e konto w koncu a mB ani
    > inteligo jakos mi nie podchodzi

    BZ WBK
    a potem Pekao SA

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski || wortal public relations:
    http://www.PRnews.pl

  • 3. Data: 2004-06-16 16:47:15
    Od: Marcin Jurczuk <s...@U...eu.org>

    krzysiek napisał(a):
    > - oczywiscie po mBanku i inteligo.....
    >
    > ktos ma jakies realne dane?
    > chcialoby sie zalozyc jakies ciekawe e konto w koncu a mB ani
    > inteligo jakos mi nie podchodzi
    Stricte e-banków to już więcej nie ma :)
    Masz jeszcze VW Bank, Multibank, Noredee i marmurki.

    Ale i pierwsze 3 maja placówki - malutko ale mają.
    Z kontem Inteligo mam pozytywne doświadczenia, z VW jeszcze nie wiem.
    Firmowe założyli w 2 tygodnie a prywatne to gehenna..:
    Najpierw przyszła karta potem PIN do niej (zeszły tydzień), dzisiaj
    token + potwierdzenie zawarcia a telekodu nie widać na horyzoncie.
    Zakładanie prywatnego to ponad 30 dni teram.
    Do firmowego po dwóch dniach od wysłania dokumentów już podali nr
    rachunku..dwa podejścia - biznes inaczej, indywidualni inaczej.

    Ale ogólnie z dwoma bankami raczej pozytywne "doznania" :P

    --
    Spock .. Earth

  • 4. Data: 2004-06-17 09:53:10
    Od: dwr <d...@g...pl>

    Marcin Jurczuk napisał(a):

> [...]
    > rachunku..dwa podejścia - biznes inaczej, indywidualni inaczej.
    >
    > Ale ogólnie z dwoma bankami raczej pozytywne "doznania" :P

    potwierdzam odnosnie VW
    biznes 2 dni dokladnie - bez karty i tokena, bo to do zamowienia
    prywatne: najpierw karta pozniej (a pozniej to pozniej!) pin, znowu
    pozniej! telekod a teraz czekam (minely 4 dni od ost. przesylki)
    na potwierdzenie zawarcia i token.

    pozdrawiam

    dwr

  • 5. Data: 2004-06-17 15:19:45
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Michal 'Amra' Macierzynski wrote:

    > BZ WBK
    > a potem Pekao SA

    rozumiem, że podałes te banki jako popularne w tym sensie, że mają duzo
    rachunków i klientów - to tu sie z tobą zgadzam :-)

    gdyby klient zapytał inaczej, np o bezpieczne i wygodne to ja bym mu podał
    pl@net Fortis Banku
    *** blad ***

  • 6. Data: 2004-06-17 17:27:03
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    > rozumiem, że podałes te banki jako popularne w tym sensie, że mają duzo
    > rachunków i klientów - to tu sie z tobą zgadzam :-)

    No pytal sie o najpopularniejsze - wymienil mBank, ktory ma najwiecej
    klientow - to co mialem mu odpisac? ;)