  • 11. Data: 2002-08-15 19:32:21
    Temat: Re: Prowizje kartowe :( [Re: Wkurzylo mnie Multi w Poznaniu :-(]
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "MK" <m...@i...pl> writes:

    > BTW. IMHO oplaty za pobieranie gotowki z tzw. bankomatow obcych sa bardzo
    > wygorowane. Tak daleko, jak siegam pamiecia prowizja za takie zdarzenie
    > wynosila 3% [oczywiscie nie we wszystkich bankach, zdarzaja sie wyjatki]. W
    > 1998 roku jak otwieralem rachunek w KB jego oprocentowanie bylo powyzej 15%,
    > teraz jest to ok 1% [konto osobiste] lub 4% ekstrakonto. Prowizja za wyplaty
    > wynosila wtedy 3% i teraz tez 3% [z wyjatkiem VE, 2%]. W innych bankach jest
    > rowniez podobnie :(.

    Fakt. Kiedys tlumaczyli to faktem istnienia jakiegos tam krotkoterminowego
    kredytu (ksiegowanie wyplat z opoznieniem), ale to dawno minelo.

    Niestety nie wiem ile konkretne banki itp. placa sobie za wyplate
    z bankomatu.

    > Analogiczna sytuacja wystepuje w przypadku wiekszosci kart obciazeniowych,
    > gdzie prowizja wynosi 1%. Ale tu juz jest nieco lepiej pojawiaja sie karty
    > charge bez tej prowizji [MC Shell Pekao] lub baki rezygnuja z niej [VC
    > Fortis Banku].

    Oprocentowanie kredytow troche spadlo, a przeciez to nie jest tylko kredyt,
    banki dostaja prowizje od sprzedawcy.

    > Hm... chyba nadszedl odpowiedni czas aby UOKiK ponownie przyjrzal sie
    > oplatom zwiazanym z kartami ;).

    Chociaz mysle, ze lepiej jesli bedzie to (albo juz jest) konkurencja.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 12. Data: 2002-08-16 07:14:29
    Temat: Odp: Wkurzylo mnie Multi w Poznaniu :-(
    Od: "Prof_Ex" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik Wilczek <w...@a...net.pl>
    w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:ajdvek$cqt$...@k...task.gda.pl...

    [ciach!]
    > W koncu sie doczekalem obslugi... daje kobiecie dowod,
    > mowie imie i nazwisko a ta ni stad ni zowad pyta o imie
    > panienskie matki!!!

    No... ciekawe to pytanie :-)

    Pozdrawiam!
    Prof_Ex

  • 13. Data: 2002-08-16 08:11:06
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    Krzysztof Halasa napisał(a):
    > Niestety nie wiem ile konkretne banki itp. placa sobie za wyplate
    > z bankomatu.
    kiedys na grupie bylo ze 3,5 pln
    --
    roberts
    c:\Program Files\Netscape\sygnatura.txt

  • 14. Data: 2002-08-16 12:55:55
    Temat: Re: Wkurzylo mnie Multi w Poznaniu :-(
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > Bo kto to kawe slodzi?

    ja i pewnie miliony ludzi na calym swiecie :-)

  • 15. Data: 2002-08-16 14:51:26
    Od: j...@p...onet.pl

    > Mowa o CUF'ie przy Garbarach...
    >
    > No cóż wilczku chyba trochę przesadzasz jak byś miał ochotę się rozpisać
    naprawdę to zapraszam do lukasa, pekao sa, pko bp albo najlepiej inteligo

  • 16. Data: 2002-08-16 22:54:03
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    RobertS <r...@g...pl> writes:

    > kiedys na grupie bylo ze 3,5 pln

    No ale piszac "konkretne" mialem na mysli nie jeden konkretny przypadek,
    a wiele np. klas przypadkow - od Euronetu do roznych bankow zagranicznych.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator