  • 1. Data: 2002-08-14 15:00:09
    Temat: Kredyty w GE :)
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    I znowu tylko dla nowych :)
    Ciekawa opcja - "i wcześniej nie rozpoczęli procesu ubiegania się o kredyt w
    GE BM" :)

    <cite>
    Nowe promocyjne oprocentowanie

    Dla Użytkowników portalu XXX oprocentowanie kredytów w EURO i USD jest
    obniżone o 1,4% w stosunku do standardowej oferty banku.

    Aby otrzymać kredyt o obniżonym oprocentowaniu wyślij do 31 stycznia 2003
    roku formularz Zamów kredyt. Oferta jest skierowana do tych użytkowników,
    którzy prześlą formularz za pośrednictwem XXX i wcześniej nie rozpoczęli
    procesu ubiegania się o kredyt w GE BM.

    0 zł opłaty za rozpatrzenie wniosku
    0 zł prowizji bankowej za udzielenie kredytu *
    0 zł opłaty za wcześniejszą spłatę
    0 zł kosztów ustanowienia hipoteki - Bank ponosi te koszty za Klienta
    0 zł opłaty za wycenę nieruchomości jeżeli przeprowadzana jest przez GE Bank
    Mieszkaniowy szczegółowe warunki oferty dostępne w Biurach Sprzedaży Banku
    </cite>
    --

    ----
    Amra the Freelancer

  • 2. Data: 2002-08-14 18:47:43
    Temat: Re: Kredyty w GE :)
    Od: "Piotr Orzechowski" <n...@p...USUNSPAM.com>

    "AMRA" <a...@a...com> wrote in message
    > I znowu tylko dla nowych :)
    > Ciekawa opcja - "i wcześniej nie rozpoczęli procesu ubiegania się o kredyt
    > GE BM" :)
    [............]
> [...]
    > którzy prześlą formularz za pośrednictwem XXX i wcześniej nie rozpoczęli
    [.............]

    biorąc pod uwagę, że to już na bankierze, expanderze i dla osób biorących
    kredyt za pośrednictwem agencji pośrednictwa jest od co najmniej dwóch
    miesięcy to nie wiem co to za rewelacja :)

    najciekawsze jest to, że "starzy klienci" płacą 7,9 w euro, a nowi 6,5 ...

    aż spytałem agenta w GE , jaka będzie następna promocja, aby "wrobić"
    starych klientów (no bo to jawne oszustwo - zmienna stopa procentowa nie
    spadła, ale dla nowych klientów jest niższa i jest na poziomie innych
    banków)

    pozdrawiam
    Piotr Orzechowski