    From: "Wilczek" <w...@a...net.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Wkurzylo mnie Multi w Poznaniu :-(
    Date: Wed, 14 Aug 2002 18:08:46 +0200

    Mowa o CUF'ie przy Garbarach...

    Miałem okazję być tam kilka razy w ostatnim czasie i jest
    chyba coraz gorzej. Przyjęli panie stażystki i na wszystko się
    teraz czeka. Dzisiaj wchodze do oddziału - obsługiwany jest
    tylko jeden klient a niedysponentek widze 3 szt. + jakieś
    gość jeszcze się kręci... No i jedna mi mowi, ze musze isc
    tam do stanowisk zeby wplacic kase... no nic mysle sobie,
    chwile moge poczekac - stazystka zaproponowala zebym napil
    sie kawy - tyle tylko ze ani nie bylo smietanki (ok, ok...
    wytrzymam) to jeszcze cukru nie bylo czym wymieszac!!!
    - chyba, ze palcem albo karta jakas ;-) Tym bardziej mnie to
    wkurzylo bo podczas ostatniej wizyty zwrocilem im na to uwage!

    Mysle sobie - nic to - jakos wykorzystam ten czas i pytam
    czy jesli mam VE i VC i nie bede uzywal VE (ale chce sobie
    ja zostawic na wszleki wypadek dla wyplat z obcych
    bankomatow [stala oplata bez dodatkowego %]) to czy beda
    mi pobierali ten 1 zl miesiecznie czy nie. Zapytalem bo
    w lipcu nie uzywalem karty i nie naliczyli mi prowizji
    - nie widzialem czy przez przypadek czy faktycznie nie jest
    pobierana oplata za karte nie uzyta ani raz w miesiacu...
    Niestety moje pytanie okazalo sie byc zbyt trudne...
    Zadzwonilem na Multilinke i wynika z tego, ze chyba sie
    pomylili ze nie pobrali oplaty za lipiec :-))

    Sprobowalem jeszcze zapytac czy moze maja jakies firmowe
    teczki cobym mogl sobie te papierki od nich przechowac
    - nie, nie mamy, to trzeba we wlasnym zakresie... nic to,
    w innym CUFie pani sie az sumitowala, ze nie maja ale moze
    beda miec a teraz moze mi dac cos zastepczego...

    W koncu sie doczekalem obslugi... daje kobiecie dowod,
    mowie imie i nazwisko a ta ni stad ni zowad pyta o imie
    panienskie matki!!! (jeszcze raz: daje swoj dowod + wplacam
    pieniadze na swoje konto i siedze tuz przed nia!!!). Nie
    wiem czy to mialabyc jakas lekcja dla stazystki
    "o identyfikacji" - w koncu kurcze, chce wplacic pieniadze
    na swoje konto wiec to podejrzane... pewnie to nie ja i
    chce wplacic komus innemu... Zaparlem sie i nazwiska nie
    podalem, nich sobie wpisze pesel. Odparsknela, ze moze
    sie zdarzyc ze jest kilka osob o takim nazwisku - mam
    bardzo rzadkie nazwisko ale z wielka satysfakcja pogrzebala
    w kompie i znalazla mi kogos o takim samym...

    Potem jeszcze z wielka zacietoscia przywalila pieczatki
    na tych potwierdzeniach (3 kartki A4, jak gdyby sie nie
    dalo na polowie strony...). Ciekawy bylem jeszcze czy
    nie zacznie porownywac podpisow z karta wzorow... grrr :-)

    To sie rozpisalem ale sie wkurzylem, no :-)

    Czas wrocic do oddzialu na Marcinie - dalej mam i gorzej
    z parkingiem ale przynajmniej mili ludzie i nawet
    grupowiczow spotkac mozna ;-)

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek