  • 31. Data: 2006-02-17 14:01:22
    Temat: Re: Wiwat Polbank/Eurobank !!!
    Od: Marcin Żyła <m...@m...com>

    yayco wrote:

    > Zegar systemowy wskazywał 2006-02-17 11:59, kiedy Przemek zdecydował(a)
    > się stwierdzić,że:

    > No niby tak, ale ja jestem tradycyjnych upodobań seksualnych i lekko
    > łysiejący facet raczej mnie nie zachęca do wizyty w takim banku. Czy
    > naprawdę nie mieli innego pomysłu na przyciągnięcie internautów, niż
    > prezentacja fizys prezesa (i dla osób nieodstraszonych onym - kilku
    > innych pracowników)?
    >
    > Zresztą (proszę wybaczyć szowinistyczną uwagę) te dwie panie, których
    > oblicza zawiesili powyżej, też mają urodę taką raczej radiową...

    Ale w oddziałach już takie bardziej strawne... ;-)
    Polecam ten na kijowskiej.
    MZ

  • 32. Data: 2006-02-17 14:20:04
    Temat: Dają KK bez problemu?
    Od: "kjvirtual" <k...@g...com>

    Czy faktycznie dają tak bez problemu limit kredytowy lub KK bez zadnych
    zaswiadczen czy oficjalnego pracodawcy? Niby potrzebuja 30min - czyzby dzwonili
    do pracodawcy, sprawdzali w BIK ?

    Mozna wziasc KK bez konta?

  • 33. Data: 2006-02-17 14:35:11
    Od: yayco <y...@n...pl>

    Zegar systemowy wskazywał 2006-02-17 15:01, kiedy Marcin Żyła
    zdecydował(a) się stwierdzić,że:

    > Ale w oddziałach już takie bardziej strawne... ;-)
    > Polecam ten na kijowskiej.
    > MZ

    To nawet mam niedaleko, może zaglądnę (z przyrodniczej ciekawości).
    --

    **** Never argue with an idiot. ****
    **** They drag you down to their level ****

  • 34. Data: 2006-02-17 17:09:20
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    yayco <y...@n...pl> wrote:

    > Zresztą (proszę wybaczyć szowinistyczną uwagę) te dwie panie, których
    > oblicza zawiesili powyżej, też mają urodę taką raczej radiową...

    Zajrzyj do klienci indywidualni -> konta i oszczednosci - duzo lepiej z tym
    ;)

    --
    darnok

  • 35. Data: 2006-02-17 18:17:14
    Od: yayco <y...@n...pl>

    Zegar systemowy wskazywał 2006-02-17 18:09, kiedy darnok zdecydował(a)
    się stwierdzić,że:

    > Zajrzyj do klienci indywidualni -> konta i oszczednosci - duzo lepiej z
    > tym ;)

    De gustibus..., więc ja pozostanę przy moim zdaniu...

  • 36. Data: 2006-02-17 21:45:53
    Od: Marcin Żyła <m...@m...com>

    yayco wrote:

    > Zegar systemowy wskazywał 2006-02-17 15:01, kiedy Marcin Żyła
    > zdecydował(a) się stwierdzić,że:

    > To nawet mam niedaleko, może zaglądnę (z przyrodniczej ciekawości).
    A z ciekawostek:

    otwarcie rachunku ~90 inut, o karte już nie miałe czasu pytac.
    I najpiękniejsze:

    na kilowskiej jest bankomat / wpłatomat za drzwiami, w przedsionku.
    Tyle, że nie ma zamka otwierajacego te drzwi.
    Czyli moge sobie obejzrec przez szybe, pzreczytać "24h 7 dni w tygodniu"
    i pocałowac klamke.

    MZ