  • 1. Data: 2006-02-15 13:02:56
    Temat: kredyt a odmowa
    Od: -- wachstiel -- <w...@p...fm>

    mam taki problem ze pilnie potrzebuje kredyt w wysokosci 7 tys zl. Nigdy
    wczesniej nie mialem kredytu. Dochod tez mam nie maly bo brutto 2600 zl.

    Udalem sie do EuroBanku a tu zdziwienie - odmowa. Nastepnie udaje sie do
    innego banku i to samo. W bankach nie chca podac przyczyny - bo nie musza.

    Co teraz zrobic? Gdzie mozna uzyskac kredyt? (oczywiscie wykluczajac
    PRIVIDENTA)

    Prosze o porade.

  • 2. Data: 2006-02-15 13:21:40
    Temat: Re: kredyt a odmowa
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu -- wachstiel -- porozsypywal nastepujace haczki:
> [...]
    > innego banku i to samo. W bankach nie chca podac przyczyny - bo nie musza.
    Masz umowe o prace? Jesli tak to od jak dawna i czy na czas nieokreslony
    czy tez nie?
    A tak w ogole to dowiedz sie czy jest w poblizu np expander - jesli tak
    to pojdz i tam sie zorientuj wzgledem Twojej zdolnosci kredytowej
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 3. Data: 2006-02-15 16:13:02
    Od: "supermenn" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "-- wachstiel --" <w...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > innego banku i to samo. W bankach nie chca podac przyczyny - bo nie musza.

    może jesteś w krajowym rejestrze długów za nie zapłacenie rarunku np za
    telefon...
    albo przez pomyłkę (takie same imie i nazwisko), a takie przypadki sie
    zdażają

    pozdrawiam
    supermenn

  • 4. Data: 2006-02-15 18:25:34
    Od: -- wachstiel -- <w...@p...fm>

    > może jesteś w krajowym rejestrze długów za nie zapłacenie rarunku np za
    > telefon...
    > albo przez pomyłkę (takie same imie i nazwisko), a takie przypadki sie
    > zdażają

    nie posiadam na siebie zadnych telefonow. Kiedys mialem konto w banku
    Sl. i przez rok nie placilem za prowadzenie konta i sie nazbieralo 600
    zl dostalem list i oplacilem.

    Moja byla zona byla zadluzona,miala nie splacona karte kredytowa i
    dostawala listy o splacenie i miala wypowiedziana umowe o karte
    kredytowa. Nie mielismy podzielnosci majatkowej. Moze to przez nia? czy
    jesli ja sie staram to sprawdzaja wspolmalzonka?

  • 5. Data: 2006-02-15 18:30:50
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    www.bik.pl najszybciej bedzie sprawdzic

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || http://PRNews.pl
    Banki nie mają dla nas tajemnic!

  • 6. Data: 2006-02-15 18:53:16
    Od: -- wachstiel -- <w...@p...fm>

    > www.bik.pl najszybciej bedzie sprawdzic

    ale tam trzeba wyslac list czekac na odp a to trwa ok 1 tydz do 2 tydz

  • 7. Data: 2006-02-15 19:55:37
    Od: "Taddy" <c...@t...pl>

    > ale tam trzeba wyslac list czekac na odp a to trwa ok 1 tydz do 2 tydz

    Najbardziej czsochłonne i trudne (wbrew pozorom) jest zdobycie informacji na
    swój własny temat. Wiekszosc pracownikow instytucji finansowych jest bardzo
    niekompetentna i swoje braki maskuje ochroną danych osobowych i trzeba wiele
    determinacji i własciwej postawy aby wyciągnąć coś ponad standartowe
    regułki. Jeśłi bank traktuje cie powaznie to powinien powiedziec.
    Wiekszosc ludzi nawet nie zdaje sobie sprawy, jak łatwo i czesto bezwiednie
    lub w wyniku przestepstwa popelnonego przez inne osoby tudzież
    arogancji/złośliwości/bezmyślności pracowników banków mozna niesłusznie
    popasc w niełaskę banków i stać sie rzekomym niesolidnym klientem. I wtedy
    odkręcenie tego jest niezwykle trudne i pracochłonne, a sojusznikow brak....
    Związek Banków Polskich (BANKOWY REJESTR NIESOLIDNYCH KLIENTÓW)
    Jak jestes z Wawy to jedziesz na
    ul. Smolna 10a
    00-375 Warszawa
    tel.(0-22) 828 14 09; 826 34 17; 826 34 19
    fax. (0-22) 828 14 06

    skladasz pisemko i za ok 10 dni dostajesz pisemnie odpowiedź bezpłatną do
    domu. Jeśli spoza Wawy to lepiej zadzwon i sie dowiedz.

    Jeśli BIK, to w ciągu paru godzin robią darmowy wydruk, rano składasz
    wniosek, po południu odbierasz. Jeśli poczta to jw.